Jan's Fabia

jeanke9230

Nieuw lid
Beste allemaal,

Ik ben Jan en kom uit België.

Gisteren is mijn Fabia geleverd en ik heb me lekker laten gaan in de optie lijst. Behalve pano dak en navigatie zit er bijna alles wel op denk ik:D

1.0 met DSG, nu 450 km op de teller, ik vind de wagen waanzinnig Rijden. Alleen in de D stand vind ik het tegen mijn gevoel van techniek rijden dus ik rij gewoon in de S stand.

Ik ben mij bewust van de aanpassing, enkel mijn beurs nog niet helemaal.

Ik zal later deze week de lijst met optie's aanvullen.

Foto's, omdat we dat allemaal willen natuurlijk:

IMG-20180525-WA0029 (Small).jpg IMG-20180525-WA0044 (Small).jpeg IMG-20180525-WA0046 (Small).jpg IMG-20180525-WA0047 (Small).jpg IMG-20180525-WA0054 (Small).jpg
 

jeanke9230

Nieuw lid
Dank jullie wel! Ik ben er heel erg blij mee, ben helemaal zen in die auto:D

Ik kom uit een Polo 3 deur van 2002, 1.2 3 cilinder. Dag en nacht verschil!
 

Rosinfield

† In Memoriam
Mooi en ja dat was ook mijn idee, niet te doen in D. Aanpassing maakt een wereld van verschil, helemaal als het motortje meteen wordt meegenomen. Sparen dus ;)
 

jeanke9230

Nieuw lid
Even updaten hier. De wagen heeft 8 maanden stilgestaan, wel aan de druppellader en met goed hard opgepompte banden.

Hij heeft net z'n eerste beurt achter de rug, 2 jaar oud nu, 25.000 kilometer.

Ik blijf het nog steeds een waanzinnige auto vinden met een fantastische motor. Fijn verbruik, erg prettig rijden met de DSG en dat sportinterieur was een goede zet.

Wat betreft de DSG, ik heb hem niet laten aanpassen. Ik vertrek in D en van zodra hij in z'n 2 staat schakel ik gelijk over naar S. Moet ik tot stilstand komen dan even een tikkie naar D en repeat. Werkt perfect voor mij.

Het enige wat ik als negatief zou kunnen beschouwen is dat mijn rolstoel niet in de kofferbak past, dus ik rij altijd met de achterbank neer.

Om dit probleem op te lossen als we met meerdere mensen rijden, aanhanger aangeschaft.

Fantastische wagen, Fantastische motor en bak, fantastsische sportophanging, ik ben een blij man:D
 

Bijlagen

  • Fabia met aanhanger.jpeg
    Fabia met aanhanger.jpeg
    995,2 KB · Weergaven: 11
Bovenaan Onderaan