Ja, daar is ie dan. Even voorstellen

Broertje van Einstein

Senior Member
Goedenavond. Mijn naam is Theo, ben 66 jaar oud en sinds kort gepensioneerd na ruim 49 jaar werken. Omdat mijn vrouw me binnen een half jaar volgt hebben we besloten beide auto's weg te doen en op zoek te gaan naar een waardige vervanger. Ik reed een XC90 uit 2004, mijn vrouw iets vergelijkbaars, namelijk een Hyundai I10. Na een zoektocht naar een vergelijkbare auto met hoge instap kwamen we op de Kodiaq uit. Slechts een voorwaarde werd er aan gesteld namelijk het moest een Style zijn vanwege de elektrisch verstelbare stoel met geheugen. Mijn vrouw kan namelijk makkelijk 2 keer uit mij. De auto zit afgeladen met opties en ben hard bezig om een en ander te ontdekken. Daar heb ik gelukkig nu alle tijd voor. Volgende week maken we de eerste langere rit, namelijk naar Harlingen voor de boot naar Terschelling. Dat is ook meteen één van mijn hobby's, naar Terschelling. Inmiddels een keer of zeven per jaar. Daarnaast werk ik als vrijwilliger voor veel festivals en bestuur eens per maand ook een fietserspontje bij mij in de buurt. Wanneer jullie meer willen weten, vragen staat vrij. Ik zal ook jullie hulp af en toe nodig hebben om mijn kennis over mijn auto bij te spijkeren.
 

EdK

Forumguru
Welkom !
Niet eerlijk dat je op jaarbasis meer dan 7x op terschelling komt
Werelds eiland waar ik vroegel al met ouders kwam voor vakantie en later toen ik wat groter was alleen naar toe ging.
En tegenwoordig zeker een 4 a 5 keer per jaar voor het werk minimaal een dag !
Maar wel mondkapje meenemen voor op de boot hoor, anders ben je 2,50 per kappie kwijt..

Maar goed de Skoda kun je ook net zo goed op vaste wal laten staan, moet je met een auto op het eiland met 1 weg van 15Km en wat zijwegen
 

JeSko

Forumguru
Welkom!

Wat betreft je naam die kan enkel een beheerder veranderen, je moet dan via privé bericht @Pasqual contacteren, die kan je daarmee helpen:thumbsup:

Ps: ffe op de groene link @Pasqual klikken, dan staat er start conversatie, zodoende kan je hem schrijven over je naam.
 

Broertje van Einstein

Senior Member
Dank jullie wel. En @Okki: heel goied vergelijkbaar. DE verschillen zijn groot. Wanneer zi ook een XC90 had gereden, was een vergelijking minder zinvol geweest. Althans wanneer je naar verschillen zoekt. Bij zoeken naar overeenkomsten ligt het weer anders natuurlijk. :-)
 
Bovenaan Onderaan