Ivory of Duo Ivory

Droopy

Actief lid
Ik zit bij mijn bestelling een beetje te twijfelen om wel of geen duo te pakken. Vond op het forum wel van een stuk over de duo versie, maar niets over de kompleet stoffen versie.
Ben benieuwd of iemand ervaringen heeft met de stoffen versie.
 
ik heb bijna dezelfde als jij op het oog hebt. Dus ook met de Ivory bekleding, klein leer pakket en dezelfde motor en versn bak. Daarnaast nog 17" (voor het oog en ietsjes strakker weggedrag). Ben inmiddels bijna 5000km verder en nog geen enkele vlek op de bekleding. Maar dat zal ongetwijfeld een keer gaan komen en de eerste zal de vervelendste zijn. Lijkt me wel goed schoon te houden voor de rest. Moet wel zeggen dat ik ook getwijfeld heb maar het budget heeft voor mij besloten...
 

sbm

Lid
Offtopic:

Wel grappig dat er op deze pagina 2 mensen zijn (Droopy & Tinus) die Octavia anders weten te spellen in hun 'handtekening' /forum/images/graemlins/smile.gif

't klinkt in beide gevallen wel origineel /forum/images/graemlins/wink.gif
 

sbm

Lid
En dan weer even ontopic:

Ik heb mijn O2 nog in bestelling staan, maar ik heb in dit geval dan ook gekozen voor Duo Ivory. Ik heb wel over de kleur getwijfeld (heb hier al een keer een topic voor gemaakt vorige maand), omdat het mij wel wat besmettelijk leek. Maar net als Higgy al stelt, het is wel gewoon het mooist. Zeker met een Black Magic Mica lak. Anders wordt het helemaal zo donker. Ik heb dan wel gekozen voor de Duo uitvoering, omdat enerzijds leer gewoon mooi staat en anderzijds om het mij makkelijker lijkt schoon te houden dan volledig stof. De praktijk zal dit nog moeten gaan uitwijzen.
 
Bovenaan Onderaan