Ivory interieur met "Mirage" afwerking

cloink

Actief lid
Euh, kan iemand me misschien helpen om aan foto's te geraken van een ivory interieur in een Elegance, maar waar de hout-look is vervangen door de "Mirage"?

Ik vind de hout-look nl. niet zo geslaagd, maar vraag me af of die Mirage wel bij een ivory interieur past. Denk van niet eigenlijk. Iemand ergens een fotootje?
 

MarcoO2

Forumguru
Helaas, verder dan deze foto van mirage in het standaard-interieur kom ik nu ff niet. Zal nog ff verder zoeken. Denk persoonlijk dat het wel kan, maar je moet het inderdaad wel eerst een keer gezien hebben voordat je 't bestelt.
2753253014_f6b6b33e1e.jpg
 

cloink

Actief lid
Inderdaad, want metaal en ivoor? :-)

Trouwens ook wel redelijk maf dat je voor deze downgrade op een Elegance moet bijbetalen... :eek:oo:
 

breef

Lid
Ik denk niet dat het mooi zal zijn :-)

Ik zou altijd even goed nadenken voor ik Ivory zou nemen, een collega van mij heeft het in zijn O2 en het ziet er niet geweldig meer uit, het is erg kwetsbaar, niet zo zeer de stoelen ook ook de interieurstof rondom het middenconsole bij de voeten naast de matten
 

Psioneer

Actief lid
Als mirage hetzelfde is als treasury dan is het erg mooi. Ik heb zelf Ivory met treasury en ben er erg tevreden mee. Ziet er mooi uit en ik krijg veel complimenten over het interieur (en ook de rest van de wagen). Maar goed, het blijft een kwestie van smaak.
De kwetsbaarheid valt wel mee. Heb regelmatig passagiers in de auto inclusief twee tieners maar het ziet er na een klein jaar nog vrijwel als nieuw uit. De (lichte) dorpels zijn nog wel eens een beetje vuil maar dat is best goed schoon te krijgen. Rondom de vloermatten en op de midden console heb ik zwarte stof (dus niet zoals op de foto's in de brochures). Ook daar geen enkel probleem.
 

LenK

Forumguru
Je bent wel van het nep hout af, maar krijgt er een cheapo stoel stofje voor terug. Auto ziet er zo heel basic uit.
 

cloink

Actief lid
Je bent wel van het nep hout af, maar krijgt er een cheapo stoel stofje voor terug. Auto ziet er zo heel basic uit.
Euh, nee nee. Het is de bedoeling het "Glamour" lederen interieur te behouden hoor! Alleen vraag ik me af hoe er dat zou uitzien i.c.m. de Mirage-afwerking. Ik vrees er een beetje voor...
 
Euh, nee nee. Het is de bedoeling het "Glamour" lederen interieur te behouden hoor! Alleen vraag ik me af hoe er dat zou uitzien i.c.m. de Mirage-afwerking. Ik vrees er een beetje voor...

Ik denk dat het er niet uitziet. Zijn er niet meer smaken dan hout of aluminium?
 

cloink

Actief lid
Ik denk dat het er niet uitziet. Zijn er niet meer smaken dan hout of aluminium?
Helaas, het is of hout, of alu-look... Je hebt ook nog de versie van de Classic, maar dat is net te basic.

Soit, het zal allicht de hout-look worden dan, want ik heb hier iemand in huis die absoluut het Ivory interieur wil. Kunnen de collega's nog eens lachen met de "bompa-look" ! :D
 

KaleFietsbel

Actief lid
Een vriend van me heeft een Passat Variant. Die heeft licht beige lederen bekleding en alu design over het dashboard. Helemaal niks mis mee, sterker nog, ik vind het mooi!
 

MarcoO2

Forumguru
En om het af te maken ook nog de Golf (zoveel verschil zit er allemaal niet tussen overigens):

112_0809_07z+2009_volkswagen_golf+interior.jpg
 
Bovenaan Onderaan