ISO-stekker -- gierige oplossing

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jpoers

Lid
vandaag mijn radio er eens uitgetrokken want mijn geluid kraakte. (bij aankoop erin laten plaatsen)
blijkt dat mijn achterspeakers en voorspeakers op dezelfde uitgang zijn aangesloten.
dit houdt dus in dat er maar een halve isostekker inzit. wie heeft hier nog meer last van,
en wie heeft het opgelost? /forum/images/graemlins/407.gif

DJNeO

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Jpoers</font><hr />

vandaag mijn radio er eens uitgetrokken want mijn geluid kraakte. (bij aankoop erin laten plaatsen)
blijkt dat mijn achterspeakers en voorspeakers op dezelfde uitgang zijn aangesloten.
dit houdt dus in dat er maar een halve isostekker inzit. wie heeft hier nog meer last van,
en wie heeft het opgelost? /forum/images/graemlins/407.gif

[/ QUOTE ]

Zijn jou achterspeakers niet fabriek-af erin gebouwd?

Ik weet wel de oplossing... je kan bij een autodealer de connector halen die in een iso stekker past (zie plaatje)
connector.jpg

Wanneer je die aan de kabels van je achterluidsprekers bevestigd kan je ze zo in je iso stekker duwen, en vervolgens heb je een complete ISO stekker die je weer op de radio aansluit!

Succes!

Jpoers

Lid
jeps standaard geen boxen achter.
heb dat laten regelen toen ik hem kocht (2de hands).
en inderdaad ontbreken die pootjes.
morgen een vrije dag ga dan eens sjoppen en kijken wat er te regelen valt.

DJNeO

Actief lid
eigenlijk heb je die post net een dagje te laat gedaan... las het gisteravond, en gisterochtend was ik voor mijn werk in middelburg... had zo langs kunnen rijden om 4 van die pootjes bij je te droppen! /forum/images/graemlins/smiley29.gif

Jpoers

Lid
nou jah in ieder geval bedankt DJneo, maar ik kwam er pas een dag later achter /forum/images/graemlins/laugh.gif:D.
heb het opgelost gewoon 4 van die pootjes gehaald en is nu netjes opgelost.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan