Is dit te bestellen?

Foppurb

Actief lid
Mijn versnellingspook is beschadigd, of eigenlijk het kapje.

Is dit los te bestellen? Heeft een van jullie misschien het OEM nr zodat ik hem kan bestellen?

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    167,4 KB · Weergaven: 82

Joske

Forumguru
al gevonden..

5-bak 2012

artikelnummer
FFA800001

FFA800001SUP_.jpg

genoeg aanbieder op het internet te vinden als ik zo even googel, succes er mee :thumbsup:
voor los te maken kan ik nog wel een handleiding posten vanavond indien gewenst. Maar meestal moet de plastic rondom losgemaakt worden en dan kan je de manchet losmaken. Naar boven krullen en dan kan je de borging lossen van de knobbel zelf.

Foppurb

Actief lid
Thnks voor je bericht maar bedoelde dat deel wat bovenop zit. Niet de gehele knop.

Bij mijn 3c was dit ook beschadigd en heb ik alleen het kapje kunnen vervangen.

Joske

Forumguru
niet bij Skoda zelf denk ik, volgens mij wel in aftermarket te krijgen. Nieuwe hoes/knobbel kost 71 euro incl.

Blackokkie2

Forumguru
al gevonden..

5-bak 2012

artikelnummer
FFA800001

FFA800001SUP_.jpg

genoeg aanbieder op het internet te vinden als ik zo even googel, succes er mee :thumbsup:
voor los te maken kan ik nog wel een handleiding posten vanavond indien gewenst. Maar meestal moet de plastic rondom losgemaakt worden en dan kan je de manchet losmaken. Naar boven krullen en dan kan je de borging lossen van de knobbel zelf.
58 euro bij Superskoda, maar daar komt nog bezorgkosten bij dus zal bij de dealer goedkoper zijn.

Monteurtje

Forumguru
Bij dealer rond 15 - 20 euro.
Mogelijk onderdeelnummers 3T0 798 116, 5E0 798 116 (A)
Dealer kan op kenteken zoeken voor het juiste onderdeel.

Bovenaan Onderaan