Is dit onderdeel van de pook te bestellen ergens?

ramniv

Senior Member
Beste,

in de voor mij "nieuwe" Superb zit bij de pook een scherp randje omdat het metaal/aluminium er niet meer goed opzit. Het gaat om het stuk dat om de versnellingscijfers heen zit. Op de foto kun je zien dat rechtsonder kapot is en daardoor scherp en irritant is met schakelen.

Heeft iemand een idee of dit los te bestellen is, of wat ik anders het best kan doen?

Dank!
IMG_6651.jpg
 

casejunky

Forumguru
weet niet of het vloeken in de kerk is maar kijk eff op aliexpres, ja het is chinees maar de kwaliteit is in 9 van de 10 keer niet minder dan orgineel.

Bij superskoda heb ik ook zo mijn twijfels of het wel allemaal originele nummers zijn of dat het gewoon her productie is van chinese makelij.
 

EdK

Forumguru
Bij superskoda heb ik ook zo mijn twijfels of het wel allemaal originele nummers zijn of dat het gewoon her productie is van chinese makelij.
Verschillende dingen bij superskoda aangeschaft en in vele gevallen zat het in een orgineel doosje van Skoda met art nummers er op...
En wat ik wel eens bij ali bestel komt altijd in een opgevouwde vuilniszak aan..... of ze alles op de vuilstort inpakken daar....:D:dankje:
 

bobbl

Forumguru
Beste,

in de voor mij "nieuwe" Superb zit bij de pook een scherp randje omdat het metaal/aluminium er niet meer goed opzit. Het gaat om het stuk dat om de versnellingscijfers heen zit. Op de foto kun je zien dat rechtsonder kapot is en daardoor scherp en irritant is met schakelen.

Heeft iemand een idee of dit los te bestellen is, of wat ik anders het best kan doen?

Dank!
Bekijk bijlage 71193
Komt vaker voor bij de SuperB, bij mij laat het chroom ook los op de DSG pook!
 

casejunky

Forumguru
ALiexpress ga ik ook even bekijken.

Zou iemand mij kunnen vertellen of onderstaande link dezelfde pook/shifter is die in mijn superb zit? (kan het op basis van één foto niet helemaal zien, jullie misschien wel?)
http://www.superskoda.com/Skoda/SUP...usive-leather-shifter-6M-genuine-Skoda-Autoas

En zou een garage deze er een beetje makkelijk op kunnen zetten?
Of dat de Pook is die jij bedoelt weet ik niet Maar het installeren van dat ding kun je heel makkelijk zelf
 

ramniv

Senior Member
Nog even uppen in de hoop dat iemand mijn bovenstaande vraag kan beantwoorden, dan kan/durf ik hem te bestellen.
 

rampie

Senior Member
Heb hetzelfde voor op mijn superb echter gaat dit om een dsg-pook, iemand enig idee waar ik deze kan vinden? Via garage kan ik hem vinden voor ong 150€ maar ze willen nog een korting geven. Maar ik vermoed dat dit wel goedkoper kan?
 
Bovenaan Onderaan