Is besteld

Eindelijk dan...besteld een Octavia Combi Graphite Grey,
Met Sportsdynamique pakket (Sportstoelen, 17" velgen, verlaagd, sportstuur, en pookknop en handremhendel ook afgewerkt), verhoogde laadvloer in kofferbak, Pioneer nav.systeem en bluetooth carkit (Parot).
Nu maar afwachten wanneer geleverd gaat worden.
Zal wel pas eind September of zo zijn.
Eindelijk die Opel weg....

Wiseguy

Actief lid
Hee Elbert, ik heb zelf de Octavia2 Combi 2.0TDI Elegance besteld, maar dan in Storm Blue metallic. Ik heb ook het Dynamic pakket gepakt, en verder alleen nog de Maxidot Display. In de bak krijg ik van de dealer een plastic bak met opgehoogde rand, zodat ik de bak makkelijk schoon kan maken en ook gemakkelijk vochtige spullen achterin kan leggen/zetten.

Mijn eigen Sony MP3 radio laat ik overbouwen, die is net een jaar oud, dus zonde om die weg te doen en gelijk weer 500 of 940 euro uit te geven voor een Skoda modelletje (wel mooi overigens, maar toch).

Octaviarijder

Actief lid
Inderdaad gefeliciteerd, het is nog ff wachten, maar dan krijg je ook wat. Laat tegen die tijd maar eens wat foto's rondgaan.

blacktdi

Actief lid
Goh wat is het geinig om te zien dat zoveel mensen bijna niet op hun skoda kunnen wachten.
Als het goed is wordt de mijne volgende week besteld.
Een O2 combi, 2.0Tdi Elegance, met vol leer en pegasus met sportonderstel, multistuurwiel, maxidot, ESP + hill hold, trekhaak, Audience, chiptuning etc etc. Het enige wat ik niet heb besteld is de navigatie. Ik vind 2900 Euri voor een feitelijk wat ouder systeem, maar wel mooi ingebouwd, toch iets teveel van het goede. Ik koop dan liever de nieuwste Tom Tom Go 700.
Hoe lang het gaat duren weet ik nog niet. Oh ja ik heb toch maar een sahara beige genomen daar ik die kleur toch iets mooier vind dan een zwarte. Hoop niet dat ik daar spijt van krijg.

Wiseguy

Actief lid
Ik heb begrepen dat het Storm Blue heel erg veel in de richting komt van de donkerblauwe kleur van Audi... en die is natuurlijk wel heel erg mooi. Ik zit er nou alleen aan te denken om nog een chromen grill er in te laten lijmen van Milotec (zie elders op het Forum). Daarnaast wil ik de stootstrips opleuken met de chromen strips (ook weer van Milotec). Helaas is er nog geen chromen kofferbakstrip te leveren voor de combi (hoewel de duitse website van Milotec aangeeft dat ze wel te leveren zijn), net als de chromen strips voor de onderzijde van de achterlichten (al wel leverbaar voor de hatchback).

Al met al denk ik dat mijn combi er dan toch nog iets mooier eruit komt te zien. zeker als ik de foto's bekijk van andere leden.... erg jammie! /forum/images/graemlins/laugh.gif

wa dat helemaal vergeten...is een 1,6MPI..het navigatiesysteem is een Pioneer AVIC-X1R.
Levertijd vandaag geschat op 10 wekwn...kan het alleen maar meevallen...ik wacht af.

Bovenaan Onderaan