IPhone afbeeldingen bij contacten, iOS11?

RoelF

Forumguru
Gisteren merk ik opeens afbeeldingen op bij mijn contactpersonen. (MIB Amundsen). Ik gok dat dat met iOS11 te maken heeft, want voorheen was dat niet mogelijk bij Apple telefoons.
Heeft iemand anders het sinds kort ook?
 

Bakkertje

Forumguru
en toch heb ik nog wel een dingetje met 1 contactpersoon (mijn vrouw notabene!) daar heb ik een foto aan toegevoegd, maar de iphone houdt dat niet vast. Bij het afsluiten van de contactproperties verdwijnt de afbeelding weer..
 

EdK

Forumguru
en toch heb ik nog wel een dingetje met 1 contactpersoon (mijn vrouw notabene!) daar heb ik een foto aan toegevoegd, maar de iphone houdt dat niet vast
Zou hem direct terug sturen dat ding....
Ali heeft non appel en doen het nog stukken beter
 

Bakkertje

Forumguru
Sja @EdK die keuze heb ik niet bij m'n baasje...
mijn samsung ativ s (met windows phone) heeft er nooit problemen mee gehad.. Ik ook niet met de apple overigesn, ik vind het alleen wel opmerkelijk dat het dan toch net niet helemaal werkt ..
 
  • Leuk
Waarderingen: EdK

Rallye

Forumguru
@Bakkertje Lijkt dus in de telefoon zelf te zitten, niet in de bluetooth. Heb je de afbeelding op een vreemde plek in je telefoon staan? Of de contactpersoon (bijvoorbeeld op SIM, waar je mogelijke geen plaatjes op kunt slaan)?
 

EdK

Forumguru
Misschien opnieuw aanmelden met je fheun ?
dus oude gegevens eerst verwijderen...?
 

RoelF

Forumguru

Bakkertje

Forumguru
@Rallye dat zal ik eens bekijken inderdaad. Maar tot die tijd kan ik gewoon op het grijze vlak drukken met daarin de naam van het contact. Functioneel nog steeds prima te doen, het plaatje zal wel..
 

Rallye

Forumguru
Ik ben altijd "als het kan moet het ook functioneren". Bovendien: het gaat juist om het plaatje van je echtgenote. Dan krijg je toch rare vragen......
 

Bakkertje

Forumguru
Ja dat klopt @Rallye de eerlijkheid gebied te zeggen dat mijn vrouw zelf handiger is met ios apparaten dan ik en ook zij komt er niet uit..
Het is voor mij dan ook geen halszaak, ik had al gevonden dat je icloud synchonisatie uit moet zetten, maar dat helpt niet.
Ik heb het contact ook al helemaal weggegooid en opnieuw aangemaakt, ook dat helpt niet..
De opslag locatie van het contact (jouw tip) moet ik nog even uitpluizen.

Voor nu even geen prioriteit maar ooit....
 

EdK

Forumguru
Ach als je de naam of het nummer maar ziet als ze belt....
Vaak zie je haar toch weer aan het eind van de dag...
 

EdK

Forumguru
precies @EdK neemt niet weg dat het vreemd is .. naaam weergave heeft altijd al gewerkt
Tsja ik vind dat genoeg hoor.... overdag is een vluchtroute voor mij !!
Dus ohhh zo blij als ik dan geen foto zie.... zie dan genoeg andere plaatjes voorbij lopen ....
En tsja kijken mag ik....:D
 
Bovenaan Onderaan