Iphone adapter in armsteun O2

Derk

Forumguru
Heeft iemand misschien een idee waar ik een adapter kan halen voor het aansluiten van mijn iphone 4s in de armsteun van mijn O2?
Mijn bedoeling is een adapter standaard in mijn armsteun te zetten zodat als ik de auto instap daar me iphone in kan doen en dat deze meteen word opgeladen en ik mijn muziek meteen kan afspelen.
Heb nu alleen een kabeltje in de AUX zitten in me armsteun maar das alleen voor de muziek.
Ik weet dat in BMW dit wel kan heeft iemand een idee of dit ook voor O2 kan?
Alvast bedankt.

roeland

Senior Member
Ik heb van Dension een module met iPod kabel, ff op hub site kijken of die ook geschikt is voor de iphone.

Derk

Forumguru
Oooww hahah dacht dat je m ook in de armsteun had gebouwd.
Kabeltje heb ik zelf ook vanuit de armsteun.

roeland

Senior Member
Nee ik heb het kabeltje in dat vakje op het dashboard zitten, ik heb namelijk geen aux aansluiting in mijn armsteun (dat bedoel je toch??)

Wel even getest vandaag met iphone 4s maar die laadt op en speelt af via de Dension

Rallye

Forumguru
Je zou vanaf de zekeringkast een stroomkabel door je Jumbobox kunnen voeren en daar (evt. via een in te bouwen aanstekeraansluiting) een USB-lader aan koppelen. Zo heb ik het ooit in mijn eerste Peugeot 106 Rallye ook in het dashboardkastje laten doen. Is dat iets?

Bovenaan Onderaan