Introductiepakket 1?

elsinga

Forumguru
Hallo,

ik mag nu echt bestellen en in de bestelmodule van Athlon zie ik bij de fabriekopties ook "Introductiepakket Elegance 1" staan. Kan ik alleen nergens in de brochure dan wel prijslijst terugvinden. Wie weet wat daar allemaal inzit voor €499,73?
 

Klaasje

Forumguru
Ik wilde ook bij Athlon bestellen, maar Leaseplan was maar liefst 100€/maand goedkoper in de lease. Dus uiteraard bij LP besteld!
 
Helaas heb ik geen keus, wij moeten bij Athlon bestellen als bedrijf....
@elsinga het prijsverschil hangt ook af van het contract dat je firma afsluit met de leasemij. Heb een keer op een project gezeten en daar had een medewerker dezelfde auto besteld als ik bij dezelfde lease mij en mijn auto was €50 goedkoper per maand..
 

elsinga

Forumguru
Het scheelt vast ook hoeveel auto's je in de lease hebt bij ze. Wij max 2000 gok ik, concullega's kunnen wel eens wat meer in de lease hebben. ;)
 

Klaasje

Forumguru
Bij ons LP. 2500 auto's . Zal wel goed over onderhandeld zijn. Maar we wijken af van Topic
Ging om inhoud van Introductiepakker 1
 

elsinga

Forumguru
Zojuist telefonisch contact gehad met de dealer, die midden in de verhuizing naar een ander pand zit (wist ik wel, maar niet aan gedacht). Het introductiepakket is inmiddels anderhalf jaar over datum, Athlon heeft het alleen nog niet uit de lijst gehaald. Mystery solved! ;)
 

Sparkie

Forumguru
Jammer voor Athlon dan.

:lezen:
Staat er iets bij van 'Aan deze aanbieding kunnen geen rechten ontleend worden'?
Anders zou ik ze gewoon houden aan wat ze op hun website hebben staan..... :mad::mad::mad:
 
Bovenaan Onderaan