Introductie van nieuwe Skoda rijder

pevers

Lid
Hey allemaal,

Hopelijk mag ik binnenkort plaatsnemen in mijn nieuwe Skoda OC3FL 1.0 DSG. Het is een exemplaar uit 2017, hiervoor zakelijk gereden en diegene heeft denk ik bijna alle opties aangevinkt (maar dan weer niet het reserve wiel, begrijp jij het?). Zoals vele waren wij opzoek naar een auto met meer ruimte voor kinderwagen en alle andere spullen die dat kleine grut nodig hebben en daarom bij een Skoda Octavia uitgekomen.
Van te voren veel gelezen hier op het forum en nu het er echt van lijkt te gaan komen, kom ik mezelf ook netjes introduceren. Ik woon in Bussum met vrouw en dochtertje, 36 jaren oud en werkzaam in de e-commerce.
Op het verlanglijstje staat naast een echt reservewiel zeker ook een DSG optimalisatie, kon tijdens de proefritjes moeilijk wennen aan het snel opschakelen. Zag dat VAG Techniek hun aanbieding een maand verlengt heeft, dus dan ook maar een stage 1 tuning erbij ....

Zijn er hier mede Skoda rijders actief uit het Gooi? Hoe is de ervaring met PON uit Naarden? Of heeft iemand anders een goed adres voor onderhoud (met behoud van Skoda mobiliteitsservice)?
En ik zag dat de bekendste tuners niet in de randstad zitten, iemand een goed adres voor DSG optimalisatie of wordt dat toch een rit richting het zuiden/oosten (rit ansich is geen straf, planning met het thuisfront misschien wel).

Dank voor jullie tijd en de weelde aan informatie op dit forum!

Groeten, Peter
 

CDK

Forumguru
Welkom op het forum en alvast veel plezier met de nieuwe aanwinst toegewenst!
 
Bovenaan Onderaan