Favorit Interieur van Favorit 1994 in een Favorit 1993

Mystic1983

Nieuw lid
maandag kan ik me favorit ls bj 1993 ophalen en nu vroeg ik me af of ik me hele intrieur van me favorit glxi bj 1994 over kan zetten de deur panelen van een 93 is wat anders en ik krijg de klemmen niet los van me deuren van me andere favorit

mvg niels
 
welke klemmen krijg je niet los?
In principe is het mogelijk het volledige intrieur over te zetten.
De deurpanelen zitten alleen anders bevestigt, maar alles is te maken, ik hen het al eens gedaan heb alleen de panelen niet op de officiele manier vast kunnen zetten daar ik daar de onderdelen niet meer van had, toch heb ik ze erin gekregen.
op de deurpanelen na past alles zonder problemen , het is zelfs mogelijk om intrieurdelen van een Felicia te gebruiken.
 

Mystic1983

Nieuw lid
thnx /forum/images/graemlins/smile.gif voor de info skodafreak /forum/images/graemlins/smile.gif kbedoel die klemmen die me panelen op zijn plaats te houden zover ik het kon voelen zit dat met een staafje in me deur gedrukt als dat staafje breekt dan kan ik wel kit gebruiken om die klemmen vast te zetten op me andere deur ?:$

mvg niels
 
Als je de pinnetjes voorzichtig naar binnen duwt met iets duns moeten ze eruit kunnen.
Je kunt die klemmetjes ook met een schroefje vastzetten.
Ik heb ze zelfgemaakt van aluminium en dan met een schroef vastzetten.
er zijn verschillende metodes voor om het te maken.
Je moet ook alle bevestigingsmoeren voor je handgrepen enz meenemen naar de nieuwe deuren.
de moeren kun je makkelijk verwijderen en hoef je niets aan te verbuigen even kijken waar de langste kant zit en je kunt ze er zo uitschuiven.

suc6
 
Bovenaan Onderaan