interval ruitenwisser

Ik vind de interval (4 posities) van mijn Yeti Ambition op de hoogste stand nog te groot. En de 1e en 2e stand van het gewoon wissen te langzaam.

Is dit ook jullie ervaring? Neem aan dat hier niets aan te doen is.

gr. john
 

corsaar

Senior Member
Al aardig wat flinke buien gehad maar geen problemen vind ik
Wat ik wel lastig vind als je stilstaat voor een verkeerslicht stopt het wissen.
 

EdK

Forumguru
Dat zal waarschijnlijk door die regensensor komen ?
Want met de RR heb ik daar gen last van, gaat gewoon door met wissen als ik stilsta
 
Met de interval op de vooruit heb ik geen problemen.

Ik vind wel dat met dat regenachtige weer van de laatste tijd de interval van de achterruitenwisser te groot. Hij wist te weinig om goed door de binnenspiegel te kunnen blijven zien. Is daar misschien wat aan te doen??
 

wimv

Actief lid
Zo zie je maar weer hoe persoonlijk sommige zaken worden ervaren. Ik heb absoluut geen moeite met de intervallen van zowel de voorruit als ook met de achterruit wisser. Corsaar vindt het vervelend dat het wissen van de voorruit bij stilstand stopt.
Ik vind het heerlijk om geen schurende en schrapende wissers over een vrijwel droge voorruit te zien en horen gaan. Overigens stopt het wissen niet helemaal maar gaat hij over op interval. Het heeft niets met een regensensor te maken want die heb ik gewoon niet op m'n Active +. Ik zou eens met jullie dealer contact opnemen. Er kan computertechnisch zoveel aangepast worden tegenwoordig. Misschien ook de intervaltijden van ruitenwissers wel. Het zou me niks verbazen aangezien de achterwisser ook al snelheidsafhankelijk is meen ik in het instructieboekje gelezen te hebben. Bij hoge snelheden wist ie vaker dacht ik.
 
Bovenaan Onderaan