Internet werkt niet

JohanF

Nieuw lid
Ik heb geldige abonnementen op Infotainment Online, Care Connect, Powerpass Map en Internet doorheen Europa.
Op mijn gebruikers-inlogscherm in de auto zie ik: laatst gesynchroniseerd op 31 mei, 11:25.

Sedert die datum krijg ik geen toegang meer tot internet: de verkeersdrukte wordt niet meer weergegeven op de kaart, ik krijg geen internetradio meer, en minder erg: geen toegang tot de Powerpass Map, geen gebruik meer van de hotspot voor mijn phone.

Ik zoek verwoed naar een verkeerde instelling, maar vind er geen. Wat kan er gebeurd zijn?
 

hemi24

Forumguru
Zullen wel weer storingen (met de servers) zijn, want het doorsturen van online bestemmingen heeft ook vertraging…
 

van inkel

Forumguru
Bij mij zelfde probleem sinds 31 mei geen verbinding meer en is de auto offline.
Factory reset gedaan op aanwijzen van de dealer.
Maar kan nog steeds niet aanmelden
 

JohanF

Nieuw lid
Vandaag, 8 juni, kwamen plots alle verloren functies spontaan terug. Hopelijk blijft het zo!
 
Bij mij zijn alle functies weer hersteld, op de verkeersdrukte/ongevallen in de navigatie na. Ook een gevalletje "afwachten tot de servers het weer doen"? Of is er een instelling die ik kan proberen? Ik heb volgens mij het menu aardig uitgespeeld.....
 

JohanF

Nieuw lid
Ik heb {k verwoed gezocht in de instellingen, en ook niets gevonden. Bij mij is de verkeersdrukte wel spontaan terug.
 
Bovenaan Onderaan