Internationaal Skodatreffen juli 2014

micky

Forumguru
Lijkt me serieus gaaf om met een clubje naar toe te rijden, caravan aan de haak, tent in de kofferbak of hotelletje ik ben wel enthousiast en nooit op vakantie in die periode, ik wil mee :)

Edit, idd want er wordt al gesproken over wanneer ze vertrekken, dit is dus al geweest denk ik, maar goed ergens anders is ook ok :)

Overigens caravan aan de haak niet voor mij bij dit soort afstanden door Duitsland voor zo'n weekendje, dus het zal een hotelletje worden...

Cordoba

Forumguru
Pobershau, Katzenstein, dat is dus net boden de Duits-Tsjechische grens in de buurt van Chemnitz/Dresden, dat is wel een flink stuk rijden. (lees te ver om én van de meeting te genieten én het alleen in een weekendje te doen). De locatie verklaart ook dat je veel Tjechische kentekens op het filmpje ziet.

Ik dacht eens even kijken of dat even op-en-neer te rijden is en even rondkijken, maar hier moet je vanuit NL/BE toch iets meer tijd voor uittrekken.

micky

Forumguru
Pobershau, Katzenstein, dat is dus net boden de Duits-Tsjechische grens in de buurt van Chemnitz/Dresden, dat is wel een flink stuk rijden. (lees te ver om én van de meeting te genieten én het alleen in een weekendje te doen). De locatie verklaart ook dat je veel Tjechische kentekens op het filmpje ziet.

Ik dacht eens even kijken of dat even op-en-neer te rijden is en even rondkijken, maar hier moet je vanuit NL/BE toch iets meer tijd voor uittrekken.

Haha, idd wel begrijpelijk voor mensen die dagelijks niet veel rijden, ik rij dit soort afstanden om in de middag een afspraak bij een klant te doen (met de luxe auto uiteraard), dus met 1 of 2 overnachtingen is dit wat mij betreft een heel relaxed uitje, dan wel met een clubje vanuit Nederland, 1 hotelletje of pension waar je 's avonds lekker kunt bijkletsen onder het genot van 1 of heel veel meer biertjes :) beste is dus dag 1 relaxed heen rijden, dag 2 de meeting, dag 3 na ontbijt weer terug naar die Heimat

Bovenaan Onderaan