interieurverlichting inbouwen

Scala2021

Nieuw lid
Hoi,

Door de gewijzigde uitrusting is mijn scala Sport Business zonder interieurverlichting geleverd.
Ik vind interieurverlichting toch wel erg mooi en ben daarom benieuwd of dat het origineel ergens te koop is en
of het achteraf ingebouwd kan worden.

alvast bedankt!
 

Tees

Donateur
Welke interieurverlichting bedoel je? Ik mag toch aannemen dat ze m niet zo ver uitgekleed hebben dat er helemaal geen interieurverlichting meer in zit ;)
 

Canon-Eye

Forumguru
Is een beetje vragen naar de bekende weg - hier kan eigenlijk weinig anders bedoeld worden dan de voetruimteverlichting...
 

Tees

Donateur
Bij hedendaagse autos kan er zoveel verlichting in zitten, dat ik niet meer wat wat een optie is en wat niet. In m'n F1 was verlichting in de hemel achter nog een optie, in de O2 een tweede lampje in de kofferbak, en tegenwoordig zit er nog eens 3x zoveel in. Dus ik ben wel benieuwd ja :-)
 

jesse_s93

Donateur
Het gaat hier waarschijnlijk, maar dat zal TS kunnen bevestigen, om het zogenaamde LED interieurpakket. Dit bestond uit rode verlichting in dashboard en witte verlichting in portieren, middenconsole en voetenruimte voor de Sport Business. Vanwege chiptekorten was dit pakket niet leverbaar. Inmiddels is dit weer onderdeel van de standaarduitrusting van de Sport Business.

Alles is mogelijk natuurlijk, maar ik vrees dat het een dure aangelegenheid zal worden. Over voetruimteverlichting inbouwen bv bestaan al diverse how-to's, maar de lichtstrip in het dashboard zal wat ingewikkelder zijn.
 

Scala2021

Nieuw lid
Het gaat inderdaad om het zogenaamde LED interieurpakket met rode verlichting in dashboard en witte verlichting in portieren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Sjoerdb

Forumguru
Orgineel is het vast bij de dealer te bestellen, even een tijdje met de magazijn man achter de computer gaan zitten. En dan wellicht schrikken van het prijskaartje........

Of lekker creatief zelf elektronica en verlichting bestellen en knutselen maar!
 

fanSkoda-VW

Donateur
Bij mij zit dat er in, die interieur verlichting. Leuk, maar voegt dat wat toe?
Voor mij niet, ik heb het behoorlijk gedimd zodat het niet afleidt. Geloof dat ik alleen maar kan dimmen en geen andere kleur kan kiezen.
Ik zie liever nuttige opties zoals b.v. schakelen tussen ACC en CC.
Of dat de dode hoek detectie in de R-spiegel wél goed werkt. En dat geldt ook voor de meldingen betreffende de pincode.

Grtss
 
Laatst bewerkt:

Hypodermic

Actief lid
Het gaat inderdaad om het zogenaamde LED interieurpakket met rode verlichting in dashboard en witte verlichting in portieren.
Ik heb ook het led interieurpakket, maar kan de verlichting in het dashboard niet van kleur veranderen. Deze is standaard wit bij mij. Of heb ik deze optie ergens gemist? Hij staat niet bij de instellingen voor de verlichting, daar kan ik alleen de felheid instellen.
 
Bovenaan Onderaan