Superb 3 Interieur kleuren S3 Ambition Businessline ?

Level42

Forumguru
Heb een vraagje over de interieurkleuren...

Ik zou gaan voor een Ambition Businessline gaan maar als ik de folder bekijk is het interieur volledig zwart (gehele dashboard en stoel zittingen), maar als ik op de virtuele 3D configurator (of hoe heet dat) op de website kijk dan zie ik een dashboard met zwart boven en zilver/grijs achtig eronder en ook de zittingen zijn grijs met zwart eromheen.....

Iemand een idee of die 2 "kleuren" variant ook te bestellen is, heb 3 Octavia's met geheel zwarte binnenkant gehad en ben daar wel een beetje klaar mee.

En nee ik wil zeker geen beige.... :D

Bijlagen

• Schermafbeelding 2015-11-01 om 23.14.58.png
    Schermafbeelding 2015-11-01 om 23.14.58.png
    927 KB · Weergaven: 52

Schep

Forumguru
Volgens mij kunnen wij in NL die zwart/grijs combinatie niet bestellen. Als ik op de Duitse website kijk, heb je wel de keuze tussen zwart/grijs en zwart/zwart bij een Ambition.

De importeur bepaalt wat er te bestellen en te kiezen is per land, en kennelijk is deze kleur uitgesloten in NL. Het is net zoiets als de Adaptive Cruise Control. Die is in NL alleen te bestellen tot 160 km/h, terwijl de Duitsers hem tot 210 km/h mogen bestellen.

Probeer het eens bij de dealer. Wellicht kunnen zij iets voor je betekenen?

Laatst bewerkt:

RoyV1982

Forumguru
Heb de auto nu een week en bevalt erg goed. Vandaag ook eerste keer getankt na ruim 1000 km.

Veel positieve reacties op de auto..

Level42

Forumguru
Top. Heb van de week besteld en hij is gefiatteerd door de werkgever :) En nu begint het lange wachten....

Bovenaan Onderaan