Interieur-geluiden

Hallo,

Eerst en vooral: leuke site... eindelijk eens een nederlandstalige site voor skoda-lovers!

Al direct met de deur in huis vallen: ik heb een Octavia I uit Maart 04, en tot hier toe heel tevreden ervan.

1 ding stoort mij echter een beetje: interieur-geluiden bij het rijden op hobbelige wegen.

één van de oorzaken blijkt de dakhemel te zijn die af en toe kraakt.

Ik heb ook een achterdeur die geluiden maakt waarvan het lijkt alsof de deur niet goed in het slot zit. De dealer heeft de deur al een beetje meer naar binnen gezet, het is iets verbeterd, maar de geluiden zijn nog goed hoorbaar, en meer naar binnen zetten kan echt niet.

Heeft iemand dit ook aan de hand?

Thx

Berre
 

Dutch4x4

Senior Member
Krakend dak heb ik ook een tijdje gehad, gelukkig kort voor de 30k-beurt. Bleek een loszittende binnenvoering te zijn, is toen bij de beurt verholpen en niet meer teruggekomen (nu ruim 50k).

Is het bij jou ook meer een 'stoffen' knispergeluid dan een echte carrosserieknars? Zo ja, dan zou het weleens hetzelfde kunnen zijn.
 
inderdaad, dan zal het dat probleem wel zijn... het gaat ook een poosje over als ik overal eens hard op de hemel druk...

één dezer de wagen eens bij de dealer binnengooien dan...

heeft er iemand het deurprobleem al aan de hand gehad?

thx

berre
 

Peter

Nieuw lid
Grappig, ben tevreden over mijn skoda2 combi, maar die bijgeluiden af en toe! Gisteren eindelijk er achter gekomen dat het gekraak uit de linker achter deur komt. Trek er binnen eens aan en.... de deur kraakt, Morgen direct naar de dealer want ik wil hier beslist van af.
Verslag volgt dan.
 
Bovenaan Onderaan