Interieur Duo Ivory

sbm

Lid
Ik sta op het punt een handtekening te zetten voor aanschaf van een nieuwe O2 Combi. Mijn voorkeur mbt interieur gaat uit naar Duo Ivory (combinatie stof/leder). Is er iemand die deze bekleding ook heeft? Zo ja, wat zijn je ervaringen. Ik ben namelijk zeer benieuwd naar de besmettelijkheid van deze lichte kleur. En of het makkelijk te onderhouden is.
 

pvdven

Nieuw lid
Ik heb sinds 17 mei een O2 Combi Elegance met Duo Ivory. Ik vind het niet heel erg besmettelijk. Het grootste gedeelte van de stoelen en bank is van leer en dat is zeer makkelijk te reinigen met een vochtige doek. Mijn ervaring is dus goed.
 
Ik heb in mijn auto Ivory volledig leer en qua besmettelijkheid valt me het erg mee,en het voordeel van leer is dat je het zo kunt afnemen.Moet je natuurlijk wel bijhouden want anders wordt het wel gauw smerig..
 

Arjen

Actief lid
Het leer wordt door het vele in- en uitstappen aan de bestuurderskant na een paar maand wel wat grauwer.

Verder ben ik enorm tevreden met de duo-ivory. Het houdt zich goed, de besmettelijkheid valt erg mee en het zit erg goed.
 
Bovenaan Onderaan