Interieur design aluminium look

kwam dit tegen bij Milotec, wat vinden jullie hiervan

20798-93_640.jpg

Ik vind het wel aardig uitzien

Zie er goed uit, ik vind toch wel dat de Octavia erg somber is van binnen. Ik zou het misschien zelf ook wel doen.

Droopy

Actief lid
Raar dat ik dit wel mooi vindt, terwijl als al het aluminium hout geweest was het te veel was geweest

Matra_Murena

Actief lid
Eindelijk een foto ervan. Dit is dezelfde set als dat je bij autostyle kan krijgen.

Prijs: 83,50 Euro voor set 1 en 104,50 voor set 2 (set 1 is de voorkant, set 2 het vakje bovenop en de luchtroosters links en rechts in de auto

Karstieman

Forumguru
Ik vind het best mooi.
Maar ik zou het graag eens in het echt willen zien.
Op de foto lijken veel dingen mooier dan ze zijn.
En niemand wil, denk ik, een cheapy plastic glimmend setje in zijn mooie auto...

Potje

Actief lid
Lijkt een beetje op het interieur van de Peugeot 307..... niet mijn favoriet. Maar het doet wel stoer aan.

AMBIO2

Actief lid
Ik denk dat het mooier zou zijn geweest als de kleur
hetzelfde is als de kleur die al gebruikt is voor
de strippen op het dashbord en de deuren.
Naar mijn idee is het gebruikte aluminium te licht.
( te opzichtig )

johan

Nieuw lid
Het ziet er alle maal wel erg leuk uit.
Alleen vind ik dat het wel echt aluminium moet zijn.
Tevens de gehele buitenkant van autoradio/airco/lucht ook van aluminium zijn. Dan wordt het wel wat.

Wiseguy

Actief lid
Ik vind het er toch wel stoer uit zien.... wie weet komt er wel een keer een uitvoering met aluminium styling in het interieur.... Voor nu vind ik het helaas wel te veel.

Best wel strak, maar hoe werkt het nou ? Als ik de doe-het-zelf handleiding download, dan zie ik ten eerste dat het een hele andere auto betreft en ten tweede dat het (slechts) stickers zijn....Ik meen juist op de foto te zie dat bepaalde plastic onderdelen vervangen worden.
Heeft iemand er ervaring mee en kan je het laten doen ?

Matra_Murena

Actief lid
Het is inderdaad een plak-systeem. Gewoon over de bestaande delen heen plakken. (hele sterke sticker!) Maar het ziet er wel degelijk uit. Niet dat je ziet dat het een "plakplaatje" is ofzo.

Logic

Actief lid
143 euro voor een paar stickers /forum/images/graemlins/crazy.gif /forum/images/graemlins/ahum.gif

Bovenaan Onderaan