Interieur demonteren

Rah

Nieuw lid
Goededag,

Ik wil binnenkort beginnen met een compleet audio/video installatie in te bouwen in mijn Skoda Superb Elegance, en hiervoor moet ik het interieur demonteren tot aan de vloerbekleding aan toe, alleen weet ik bij god niet waar ik moet beginnen.

Mijn vraag aan jullie is of iemand dit al heeft gedaan en of iemand mijn foto's/tips/adviezen hierover kan geven.

Alvast bedankt,

Rashid
 
Ik zou beginnen met enkele 'strips' te bekijken op youtube. Zodat je een idee hebt van hoeveel werk het is en welke skills je nodig hebt. Mighty Car Mods is zoiets dat direct bij me te binnen springt, en het is nog leuk te bekijken ook.
Als je het dan nog ziet zitten denk ik dat iemand van het forum je wel zal kunnen helpen met enkele handleidingen.

Ben je een beetje technisch onderlegd? Of zal je echt van nul moeten beginnen?
 

Rah

Nieuw lid
Hi Kyomity,

Ik heb al op youtube geprobeerd wat te zoeken, helaas zonder resultaat, en ook is er weinig te vinden op internet over een skoda superb.

Ik ben redelijk technisch onderlegd, ik heb mijn vorige 2 autos ook helemaal gestript om de bekabeling mooi weg te werken en de gehele autos te voorzien van dempingsmatten.
Maar dat waren nog "simpele" autos (golf IV '99, Seat Toledo '02) vergeleken met de Superb.

Het zou heel mooi zijn als iemand mij zou kunnen voorzien van handleidingen en/of fotos van het een en ander.
Tips/adviezen en ervaringen zijn meer dan welkom :-)
 
H

hsinke02

Hoi Rah,

Als je de info gevonden hebt, wil je mij dat dan ook doorgeven? Ik moet nl. de bekleding van het rechtervoorportier uitbouwen ivm een defect raammechanisme.

Alsvast bedankt.
 

Rah

Nieuw lid
Hi hsinke02,

Ik heb alles op mail staan.

Als je mij in een pm je mailadres geeft stuur ik ze even door.
 
Hoi Rah,

Ik heb hetzelfde probleem als hsinke02.
Zou ik ook de handleiding mogen voor het strippen rechterportier..

Dank je!!
 

Joske

Forumguru
Even de handleiding delen op het forum is ook steeds leuk voor andere mensen ;)

Is wel 7 maanden geleden dat bovengenoemde nog actief geweest is... :pieker: wie weet met een auto email notificatie :)
 
Bovenaan Onderaan