Interesse peiling Meet & greet aan de Belgiës kust.

boontjeRS

Forumguru
Laat maar komen die datums Bram, ik kan het 1e en 3e weekend niet van augustus, 1e weekend op verlof en 3e weekend smorgens bij br performance de zaterdag, savond bbq voetbal en zondag familiefeest, het wordt een leuke zomer :tongue:
 
Laatst bewerkt:

Cordoba

Forumguru
Ik ga dit volgen Bram. Ik kijk wel of datum en plaats me bevallen en of ik geen detail heb gepland. Ergens 2e helft augustus heb ik in de planning om het interieur van de Faab onder handen te nemen, maar ben daarbij ook van goed weer afhankelijk (voor het drogen, met een extractor krijg je het ook niet 100% droog)
 

Cordoba

Forumguru
Voor mij zit er geen datum bij dat ik nu al weet dat ik níet kan, dus zover ik nu kan zien (kan nog veranderen) kan ik alle data Bram.
 

bartvw

Forumguru
Bram , er is een kansje dat als de datum 13 augustus word dat ik er bij kan zijn lijkt mij leuk dagje Belgie.

Grt Bart
 

DannyG

Forumguru
Hoi, ik weet niet wat er op zo'n meeting gepland is, maar het lijkt me sowieso wel leuk om de mensen achter de nicknames te leren kennen :).

Op 13 en 20 augustus kan ik niet maar prik maar een datum en dan zie ik wel.

:cheers:
Danny
 

DannyG

Forumguru
Ah ... het is de bedoeling dat je zelf de lijst overneemt en jouw naam er bij zet :pieker: (sorry ... ben deze zaken niet gewoon :bloos:).

@peterrapid
@Tuner111
@vw125
@philip
@boontjeRS
@abelsj
@Endja
@BgThree
@Mettes
@Joske
@oco1979
@Badsloefke
@Antera
@DannyG
...

En wat wordt er dan eigenlijk gedaan tijdens zo'n meeting? Babbelen, mekaars auto bekijken/bewonderen, een rit ... ?
Zoiets als Jambers: "Skodabezitters ... wie zijn ze ... wat doen ze ... wat drijft hen? :D"

Groetjes en hopelijk zal er een datum uit komen dat mijn vrouw en ik kunnen :jaja: komen.
 

Cordoba

Forumguru
Ik ben er ondertussen achter dat waarschijnlijk (niet zeker dus) eind augustus de Super Summer Sales bij Carclean is, 27 augustus is dan de meest waarschijnlijke datum, dus echt onzeker of de 27e kan/wil komen.
 

Level42

Forumguru
Wanneer het ook wordt, met al die Skoda's aan de Belgische kust wordt het ineens een stuk fraaier daar.......en dat mag ook wel..... :D

Als het nou een beetje noordelijk blijft....ik stem voor Blankenberge, is ook nog een leuke en grote arcade :)
 

Antera

Donateur
moet het ruim van te voren weten wegens werkzaamheden voor klanten op zaterdag. verder ben ik op vakantie van 13 augustus tot 3 september.

ik wil indien ik die dag ook kan de VCDS aanpassingen doen voor de liefhebbers. Wil het dan wel van te voren weten wie daar gebruik van wil maken. Afhankelijk van het aantal kijken hoeveel aanpassingen ik per auto zal kunnen doen.
 
Bovenaan Onderaan