Intercars in Veldwezelt en Bilzen (B)

Wimus

Actief lid
Voordat ik vanmiddag een nieuwe Yeti bestelde, ben ik zeker 10x daar geweest en werd altijd zeer vriendelijk ontvangen en kreeg ik deskundig antwoord op al mijn vragen. Zonder problemen heb ik met 2 auto's proefgereden (110 en 140 PK Diesel) en werden alle mogelijkheden op een rijtje gezet. Nieuwe auto bestellen, nieuwe auto uit voorraad of een Demo.
De demo zou pas half october beschikbaar zijn en er werd mij zonder kosten een leenauto in het vooruitzicht gesteld omdat ik mijn eigen auto al verkocht had, en volgende week moet afgeven.
Uiteindelijk heeft de kleur de doorslag gegeven, mijn vrouw wilde een zwarte, en die stond gelukkig op voorraad in de showroom MET de opties die ik hebben wilde, met uitzondering van een reservewiel. Ook dat probleem is opgelost, alle onderdelen die normaal bij de optie reservewiel horen, zijn keurig bijbesteld, en kan dus gewoon woensdag a.s. worden geleverd.
Al met al KLASSE service.
Ik houd jullie op de hoogte na aflevering en evt verdere Service.
 
Super om te lezen dat er nog goede service verleend word.
gefeliciteerd met je aankoop.
Ben 6 jaar lang dagelijks langs deze dealer gereden toen ik als importbelg in Vlijtingen (Riemst) woonde.
 

skodaboy

Forumguru
ik woon in hasselt (B) en koop m'n skoda's voornamelijk bij Peusens in hasselt..m'n huidige 02 4x4 komt ook van peusens.
ik vind peusens persoonlijk ook een heel goede dealer,een antwoordt op alle vragen,goede service,vervangwagen,enz...:winkie:

wat intercars in bilzen betreft,ik ken deze dealer niet persoonlijk maar heb ik er ooit een 01 combi 2e hands gekocht,ook hier was de service prima,vriendelijk man,goede uitleg,proefrit,enz...

ps; ik werk voor een carrosseriebedrijf uit sint-truiden en wij halen onze skoda wisselstukken ook intercars in bilzen...
en het short-leasing bedrijf waar ik voor rij als chauffeur heeft onlangs een 02 combi elegance gekocht bij intercars...:super:
 

Wimus

Actief lid
Dealer van het jaar ?

Gister mijn Yeti opgehaald en na 2 KM al een probleem (zie elders op dit forum).
EERSTE KLAS SERVICE van deze dealer, die tot 22:00 uur doorgewerkt heeft om dit probleem op te lossen!!
Hier ben je echt nog klant :baby012:
 

DimiTator

Actief lid
Ik kan dat alleen maar bevestigen. De reden waarom ik skoda koop is voor meer dan 50% door de prima service van Intercars.
 

hpolie

Senior Member
Tja kan niet aan de gang blijven met feliciteren, ik zit niet in de werkverschaffing maar wel in de AOW dus ik mag van mijn oude dag genieten. :lezen:
 

Joske

Forumguru
mmm, het is me nog steeds niet duidelijk.. maar aangezien het hier over Intercars in Veldwezelt en Bilzen gaat zal ik mijn 2e beste vriend Google eens gebruiken :D
 

Beertje19

Senior Member
Intercars ken ik ook maar helaas heb ik ook daar minder goede ervaringen gehad.(2016) Een keer rijden ze een deuk in onze auto maar beweren dat zij dat niet hadden gedaan. Ik had per geluk wel foto's van onze wagen genomen in de garage voorafgaand aan de herstelling waarmee ik kon aantonen dat zij het weldegelijk gedaan hadden. Een andere keer voeren een herstelling maar half uit. Goede raad: kijk alles goed na voor vertrek uit de garage.
 
Bovenaan Onderaan