instructieboekje/handleiding Yeti

Status
Niet open voor verdere reacties.

wimv

Actief lid
Ik ben in (blijde) afwachting van de levering van mijn nieuwe Yeti Active + 1.2 DSG (met een paar toeters en bellen) Aangezien ik graag goed voorbereid aan een nieuwe klus begin, vraag ik me af of er ergens een instructiehandleiding on-line te vinden is (en waar uiteraard).
Kan iemand mij hierbij helpen ? :koffie:
 

cvegreen

Forumguru
[MODERATORBREAK]Als je de handige knop "zoeken" had gebruikt was deze posting overbodig geweest .[/MODERATORBREAK]
 

wimv

Actief lid
Sorry hoor ! Maar zoals je ziet zit ik pas heel kort op dit grandioze forum en moet ik de weg nog een beetje vinden. Maar goed, weer wat geleerd.
 

cvegreen

Forumguru
Het is je vergeven wimv.
Ik weet ook nog dat ik in het begin dat ik hier was ook niet altijd wist waar ik het het beste poste en hoe ik dat het best deed . Nu is het voor mij kinderspel .
 

wimv

Actief lid
Ik heb inmiddels ook een Duitse versie. Is voor een Arnhemmer nabij de Duitse grens (en gedeeltelijk opgegroeid met Duitse TV) wat makkelijker te lezen. Wat mij betreft kan dit forum wel op slot. Als er iemand alsnog een Nederlandse versie heeft/weet te vinden, dan hoor ik het graag. Bedankt voor het meedenken. Wim.
 

TamRex

Actief lid
Yeti besteld

Beste Yetigenoten !

Ik heb afgelopen maandag (26-05) een Yeti 1.4 TSI Ambition met nog wat leuke opties erbij gekocht. Als Navigatie heb ik de Amundson gekozen.
Kleur: cappucinno beige :koffie: en interieur: onyx/silver.
10 weken is de levertijd (nu nog 9 weken). Ik ben op zoek naar een Nederlands of Duitstalig instructieboekje, heb inmiddels wel de Engelstalige gedownload.

Ik moet nog eerlijk toegeven dat ik bijna een Qashqai had gekocht maar omdat ie net niet in m'n garage paste (spiegels staken in opgeklapte toestand te ver uit) heb ik verder gekeken en kwam ik op de Yeti uit. Kwas er meteen helemaal gek op!! Ben nu op zoek naar allerlei wetenswaardigheden en een instructieboekje, van auto en navigatie (kan ik meteen wegrijden als ik um ophaal :1761:

Ik heb op de Yeti een Volvo S70 (1997) ingeruild.

[MODERATORBREAK]Je dubbele bericht is verwijderd. Stel je nog even voor in het Meet & Greet gedeelte[/MODERATORBREAK]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan