Instellen interieurverlichting

Scala2020

Nieuw lid
Ik heb een Scala Sport Business (model 2020). Ik wil de sfeer/interieurverlichting instellen via menu Card - Verlichting. Echter wordt aangegeven dat de functie "momenteel niet beschikbaar is". Doe ik iets fout of kan het gewoon niet?

Iemand ervaring mee?
 

jesse_s93

Donateur
De Sport Business heeft toch de rode ambient verlichting en ook verlichting van de voetenruimte? Volgens mij moeten die opties daar gewoon in te stellen zijn.. Wellicht een reset van het infotainment uitvoeren? Dit kan door de aan/uit knop 10 seconden in te houden tot het scherm uitgaat.
 

Scala2020

Nieuw lid
Reset uitgevoerd en dat helpt helaas niet.

Is inderdaad met de rode led strip en verlichting bij de voeten. Ik heb wel de optie in het menu, maar helaas nog steeds de melding.

Nog andere ideeën?
 

Bijlagen

  • 20191129_073140_resized.jpg
    20191129_073140_resized.jpg
    343,2 KB · Weergaven: 177
  • 20191129_072744_resized.jpg
    20191129_072744_resized.jpg
    527,4 KB · Weergaven: 204
  • 20191129_073204_resized.jpg
    20191129_073204_resized.jpg
    295,6 KB · Weergaven: 167

Scala2020

Nieuw lid
Dan toch maar even langs de dealer en eerst laten uitlezen. Is lease en wil er ook niet zomaar mee rommelen.
 

jesse_s93

Donateur
Ik heb de proefrit in een Sport Business gehad en kan me wel herinneren dat er in het menu dat je laat zien op de foto's de optie zat om de helderheid van de binnenverlichting aan te passen. Ik denk gewoon even terug gaan naar de dealer, dit hoeft niet met VCDS aangepast te worden.

Edit: Zie onderstaand voorbeeld. Je zou drie opties moeten hebben:
Snip ambient light setting bolero.JPG
 
Laatst bewerkt:

Alpha

Donateur
Reset uitgevoerd en dat helpt helaas niet.

Is inderdaad met de rode led strip en verlichting bij de voeten. Ik heb wel de optie in het menu, maar helaas nog steeds de melding.

Nog andere ideeën?
Buiten het feit dat de menu optie niet werkt. Die tweede foto is wel heel gaaf! Ziet er vet uit!
 

Scala2020

Nieuw lid
Bedankt allemaal voor jullie reacties. Ik ga gewoon even langs de dealer en inderdaad ik mis de optie die zoals in de andere foto wel beschikbaar is.

Al met al ziet het er zeker mooi uit in het donker
 

Atria

Actief lid
Ik zie dat je instrumentenpaneel donker is. Wellicht werkt 't wel als contact cq motor aan is?
 

Cordoba

Forumguru
Ik zie dat je instrumentenpaneel donker is. Wellicht werkt 't wel als contact cq motor aan is?

Contact aan, of in ieder geval sleutel in het contact zou verschil kunnen maken, motor aan juist niet: er zijn bepaalde zaken die je alleen maar in kan stellen met motor uit, juist vanwege de verkeersveiligheid.
 
Bovenaan Onderaan