Installatie trekhaak had beter gekund...

Mag dit zo gemonteerd worden?

  • Ja, want het werkt

  • Ja, want zo doen ze het allemaal

  • Nee, want het is niet netjes ingebouwd

  • Nee, dit is niet zoals gebruikelijk


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

dhe019

Actief lid
Ik heb net mijn zekeringen eens bekeken. Tot mijn verrassing zag ik onderstaande. De trekhaak, zo bleek, was achteraf gemonteerd en die had nu eenmaal stroom nodig. Verder niet gedocumenteerd en zo...

image1.jpeg

Laten we het brandgevaarlijke nog even links liggen :banghead::banghead::banghead::banghead::banghead:: Stroomdraden langs scherpe rand metaal...

image3.jpeg
 

Jee13

Forumguru
krimpkous om de kabelboom was wel noodzakelijk geweest thv metaal.
maar de zekering"dief" kan wel hoor

orgineel maak je zekering paneel los en prik je aan achterzijde op de juiste positie een stekkertje bij
dat kost natuurlijk te veel tijd voor een aftermarket montage

vermoed dat dealer dit niet gedaan heeft toch ?
zo ja, zou ik dit niet van een dealer accepteren
 

dhe019

Actief lid
krimpkous om de kabelboom was wel noodzakelijk geweest thv metaal.
Plastic beschermt niet tegen metaal... Tape om de scherpe rand zou misschien wel geholpen hebben.

vermoed dat dealer dit niet gedaan heeft toch ? zo ja, zou ik dit niet van een dealer accepteren
De importerende dealer in dit geval. [edit] Het betreft een leasert...
 
Laatst bewerkt:

Cordoba

Forumguru
Wat mij ook opvalt is dat er gewone isolatietape is gebruikt om de draden bij elkaar te houden (kabelboompje te maken), een beetje professional had hier textiel-isolatietape gebruikt, zoals je ook bij de originele kabelboom op de foto's ziet.
 

Michelv.

Forumguru
Ik zou mijn trekhaak ook zo origineel mogelijk aansluiten maar kreeg met geen mogelijkheid genoeg ruimte achter de zekeringkast om de draden op de originele manier aan te sluiten.
Dus heb ook maar deze manier gebruikt. Soms is het niet anders.
 
Wat een prutsers:banghead: van een dealer /garage mag je toch verwachten dat ze even het hele kastje loshalen om de zekering”stekkers” op de nette manier van achter in te prikken. Als je weet hoe het moet 5 minuten werk.
 
Bovenaan Onderaan