Inlog Media-systeem kwijt

emilio3333

Forumguru
Ik heb sinds vorige maand een nieuwe baan en tijdelijk een Octavia Combi uit 2017 als voorloopauto.
Heerlijk auto, 1.0 met DSG en goed in de opties.
Echter heeft de vorige gebruiker een code aangezet om in het media-systeem te komen.
Bij elke nieuwe start krijg ik deze melding. Kan deze weg klikken, moet dan meerdere malen op pijltje terug toetsen. Dit is heel irritant, alle veel voorkomende codes al geprobeerd maar helaas geen succes.
Ook tijdens ritten krijg ik regelmatig de vraag om de code en moet deze dan meerdere malen weg tikken. Systeem is verder wel prima bruikbaar.
Waarom zou je het ook überhaupt doen zo’n code….:pieker:
Maar goed, weet iemand of dit uit te schakelen is als je de code niet weet of moet ie dan naar de dealert of wellicht via VAG-com?
 

hemi24

Forumguru
Ik zou verwachten dat de dealer dit voor je kan resetten, al snap ik niet goed wat de melding nu precies is die je krijgt...

Kan het zijn dat je wellicht de gebruikers kunt resetten onder gebruikersprofielen of Personalisation?
 

Antera

Donateur
Laat je systeem eens zien op een foto want ben wel benieuwd. vermoed dat dit geen originele radio is. Als ik me niet vergis kan dit niet op een systeem van een 2013-> 2019
 

casejunky

Forumguru
Als het een origineel systeem is dan zou ik er geen moeite voor doen om zelf te prutsen, ik begrijp uit je verhaal dat het een auto van de zaak is? En maar tijdelijk? Dan zou ik gewoon contact opnemen met of de vorige "eigenaar" of de leasemaatschappij het laten oplossen. Niet jouw probleem toch?
 
Bovenaan Onderaan