Inlegstuk DSG black

diegie

Nieuw lid
Hallo,

Ben de trotse eigenaar van een Ocatvia Combi 2018 DSG. Enige wat ik niet zo mooi vind is de brushed alu effect op het inlegstuk rondom de DSG en het bakje dat erop aansluit. Iemand een idee waar ik dat eventueel in het zwart kan krijgen? De RS heeft dat denk ik, maar hoe noem je zoiets om dat te zoeken?
 

Antera

Donateur
Als het in de RS wel zit dan zou ik de dealer eens gaan bezoeken die kan het dan zeker leveren. Anders is wrappen nog een oplossing
 

Rofffel

Forumguru
Dat dacht ik ook (en bleek ook zo te zijn) maar in de RS245 zag ik laatst toch echt een foto vam hoogglans zwarte inleg.
 

dirkie996

Forumguru
Hoogglans zou ik zeker niet wrappen. Ik zie nu al bij m'n RS hoog op de middenconsole en op het glasscherm van de navi( Amundsen 2017, 8" scherm) niks anders dan vingerafdrukken.
Dat nepcarbon camoufleert dan toch iets beter.
 

dirk27

Forumguru
Mijn advies is ook om zeker niet te gaan voor hoogglans of pianolack. Ik had vorige jaar een Opel Astra voor een week waarvan de console en alle interieurpanelen waren voorzien van die hoogglans zwarte lak.
De hele werd ik toch wel gek van al dat stof dat zichbaar eraan hing :nailbiting:

In de 03 facelift vind ik het patroon perfect: mooie alu look en toont helemaal geen stof of vuiligheid.
In mijn O3 facelift heb ik een antistatish doekje en ga ik al om de 2 dagen even over het scherm en de plastic delen om het proper te houd.

Je dash ziet er gauw zou uit als je dit niet doet:
123919_1493147166512.jpg
 

JurgenM

Forumguru
Het ziet er echt mooi uit de hoogglans-pianolak-zwarte inlegstukken, maar ik kan het ten zeerste afraden.
Dat je er wat meer stof op ziet liggen vind ik nog het minste, maar het krast als de gekken.
Als het bij mij uitziet als de foto hierboven en ik wil het afvegen met een microvezel doekje dan zijn de krassen die erbij komen niet te tellen.
Doet naar mijn mening echt afbreuk aan de auto.
 

diegie

Nieuw lid
Ok, dus ik ga het grijs toch maar houden. Het stof is idd niet zo erg, dat krijg je ook op het gps-scherm en de klimaat-knoppen eronder. Maar die krassen gaan idd een probleem zijn na verloop van tijd. Bedankt voor de tips!
 
Bovenaan Onderaan