Inklapbare spiegels bij Dimmende spiegel optie?

Bartez

Lid
Ik ben aan het overwegen de SuperB Greenline te gaan leasen en om goed zicht te hebben zonder irritante scherming in de spiegels overweeg ik de optie van de automatisch dimmende binnen en buitenspiegels extra te keizen. Volgens de papieren folder is dat tevens inclusief de inklapbare spiegels, echter kan ik dit op de site nergens vinden.

Kunnen jullie me aangeven of deze optie á 239 euro inderdaad inclusief automatisch inklapbare spiegels is?
 
Als het goed is staat dit in de prijslijst. Als je, bij het op slot doen met de afstandsbediening, het knopje vast houd dan klappen ze in.
 

Bartez

Lid
is dat standaard, of is dat alleen bij de optie van de dimmende spiegels??

In de papieren prijslijst staat dit inderdaad aangegeven, maar op de internetsite staat het niet....vandaar mijn vraag....
 

Bartez

Lid
welke prijslijst bedoel je? op de site of de papieren versie bij de dealer?

De papieren versie heeft eveneens buitenspiegels als dimmend....
 

Bartez

Lid
klopt, alleen in de carconfigurator niet.....die bedoelde ik eigenlijk....sorry voor de verwarring. Ik vroeg me met name af wie deze optie ooit gekozen heeft en me zodoende antwoord kon geven wat het in de praktijk zal zijn...
 

Achtweg

Nieuw lid
That's gonna cost ya!

Ik ben aan het overwegen de SuperB Greenline te gaan leasen en om goed zicht te hebben zonder irritante scherming in de spiegels overweeg ik de optie van de automatisch dimmende binnen en buitenspiegels extra te keizen. Volgens de papieren folder is dat tevens inclusief de inklapbare spiegels, echter kan ik dit op de site nergens vinden.

Kunnen jullie me aangeven of deze optie á 239 euro inderdaad inclusief automatisch inklapbare spiegels is?

Ooh Bartez, ik wou ook gaan voor een dimmende binnenspiegel. Ik heb net de puzzel opgelost, de papieren folder doorgeploegd. Om een dimmende binnenspiegel te nemen moet je kiezen voor bestelcode PS1. Dan krijg je meer dan dat, namelijk ook automatisch dimmende binnen- en buitenspiegels met inklapfunctie á 239 euro. Prima, beetje meer dan ik wilde, maar á la.

En ja, nu komt het..... er staat een voetnoot bij (8). Deze prijs is exclusief VERPLICHT te bestellen bi-xenon koplampen á 1570 euro én regensensor á 218 euro.

Dus mijn dimmende binnenspiegeltje kost op de greenline 239+1570+218=:uitlachen:2027 euro!!!
 

Falcon

Donateur
Zo das niet grappig!.. Maar de link tussen xenon en inklapbare en regensensor snap ik niet helemaal.
 

Sirius

Nieuw lid
Check even de prijslijst die je op de Skoda site kunt downloaden. Dat is een nieuwere versie.
Daarin staat de verplichting van Xenon niet meer genoemd. Wel de regensensor.
 

Achtweg

Nieuw lid
Positief nieuws!

Check even de prijslijst die je op de Skoda site kunt downloaden. Dat is een nieuwere versie.
Daarin staat de verplichting van Xenon niet meer genoemd. Wel de regensensor.

:529:Sirius, bedankt! Positief nieuws. Nu alleen nog even wachten totdat www.skoda.nl weer in de lucht is, deze is nu niet te benaderen. Ik heb gisteren overigens een prijslijst van 1 september 2008 gebruikt.

We hebben bij Pon een afspraak voor proefrit met de Greenline met orginele bandmaat gemaakt. En ook een proefrit met de octavia, dit om te kijken of geluidsnivo en wegligging inderdaad de overstap naar Superb waard zijn. Ohw boy, ik heb zo'n zin in die proefritjes! :super:
 

Fabia

† In Memoriam
Site doet het weer. Veel plezier met de proefritjes. Dat wordt vergelijken en genieten.
 
Laat die proefrit maar zitten, ik geloof dat ik direct maar bestel MET dimspiegeltje! Comfortabel :471: groen rijden voor een comfortabele prijs.


Het klopt dat de dimmende binnen en buitenspiegels zonder de optie xenon besteld kunnen worden. Dit was een fout in de oude prijslijst. Een losse dimmende binnenspiegel is op sommige uitvoeringen niet verkrijgbaar. Eveneens is het nu zo dat er op de greenline standaard chromen raamomlijstingen zitten. Wel zo mooi als je het mij vraagt.
Heb je proefrit in de greenline nog gemaakt, en hoe is deze bevallen?
 

Bartez

Lid
iemand enig idee of de spiegels automatisch 'kantelen' als je de auto in zijn achteruit zet en daardoor het zicht in de spiegels tijdens het achteruit rijden verbeterd???

Ik bedoel dan met name op de business uitvoering waarbij alles automatisch is...zowel stoelen als spiegels...

p.s...ook iemand enig idee of de afstellingen van de spiegels gekoppeld zijn aan de elektrische stoel opties 1,2,3?
Dus als je je stoel automatisch in positie zet, of de spiegels dan ook automatisch ingesteld worden?
 

Achtweg

Nieuw lid
Heb je proefrit in de greenline nog gemaakt, en hoe is deze bevallen?

Echt een lekkere auto Jozef, we hebben 'm al in bestelling! Ik heb vanaf juni gewacht op de facelift van Octavia, maar de proefrit heeft me doen bedenken! Luxe, rust, lekkere wegligging en de kids hebben achterin alle ruimte, mooie wagen.

Wij hebben de Greenline besteld in Platin Grey (net als ieder ander :smirk:) met afneembare trekhaak, Spectrum lichtmetaal, bolero radio, regensensor en natuurlijk de dimmende spiegels!
 

Bartez

Lid
iemand enig idee of de spiegels automatisch 'kantelen' als je de auto in zijn achteruit zet en daardoor het zicht in de spiegels tijdens het achteruit rijden verbeterd???

Ik bedoel dan met name op de business uitvoering waarbij alles automatisch is...zowel stoelen als spiegels...

p.s...ook iemand enig idee of de afstellingen van de spiegels gekoppeld zijn aan de elektrische stoel opties 1,2,3?
Dus als je je stoel automatisch in positie zet, of de spiegels dan ook automatisch ingesteld worden?

Iemand al enig idee adv ervaringen?
 
Iemand al enig idee adv ervaringen?

iemand enig idee of de spiegels automatisch 'kantelen' als je de auto in zijn achteruit zet en daardoor het zicht in de spiegels tijdens het achteruit rijden verbeterd???

Ik bedoel dan met name op de business uitvoering waarbij alles automatisch is...zowel stoelen als spiegels...

p.s...ook iemand enig idee of de afstellingen van de spiegels gekoppeld zijn aan de elektrische stoel opties 1,2,3?
Dus als je je stoel automatisch in positie zet, of de spiegels dan ook automatisch ingesteld worden?

Ja, rechter spiegel kantelen bij achteruitrijden is in te stellen via je maxidot


ja, spiegelverstelling gaat automatisch mee met stoelverstelling, mits correct ingevoerd uiteraard.
 
Bovenaan Onderaan