In de markt voor een Skoda Octavia 3 VRS TDI

Tuner111

Forumguru
Hey all,

Wegens ik teveel km's begin te doen als fotograaf moet ik met pijn men sirocco GTS wegdoen :(

na heel wat showrooms afgelopen te hebben en test gereden te hebben. blinken er 2 auto's uit voor me, namelijk de Golf 7 GTD DSG en de Skoda Octavia 3 VRS TDI DSG. Maar omdat men voorkeur toch meer naar de skoda gaat heb ik een paar vraagjes.

Kleur: Race Blue

Kleur stitching: Rood

Vlegen: Germini - Antraciet

ik zou deze optie's willen nemen:
Pack RS Comfort:
Adapitve Cruise Control, Intelligent Park Distance Assitant,Kessy,Verwarmde Voorzetels, 230 V stopcontact, verwarmde voorruitsproeiers, Verlichte Voetruimte Voor & Achter.

Pack RS GPS Traveller:
Navi Columbus, DAB Tuner, Comfort Telefonie, Lane Assistant, Intelligent Light Assistand, Traffic Sings Recognition

Driver Activity Assistand
Performance Mode Selection
Black Pack
Crew Protect Assistant
Elektische Kofferklep
Parking Assistand 2.0
Variabele Koffervloer
Verdonkerde Ruiten achter 95%
Achteruitrijd Camera
Canton systeem

Nu men vragen :)

Welke opties zijn overbodig volgens jullie ?
Kan er iets beter ?
Is het Canton systeem zen geld waard ? Of ben ik beter een after market systeem te kopen :)

ik zou de wagen pas na de winter gaan kopen, maar wil goed geïnformeerd naar de dealer stappen.

Mvg, Bram aka Tuner111

TL@

Forumguru
Dat is zowat dezelfde als die ik besteld heb. Houd er rekening mee dat je meer dan 6 maanden moet wachten tot ie er is :wavecry:

Ik heb nog de verwarmde voorruit en als je nog budget over hebt, zou ik ook de standverwarming nog nemen.

peterrapid

Forumguru
Ik heb dezelfde uitgezonderd van het Canton-systeem en als ik de mensen met Canton hoor is het geen echte topper dus eventueel kijken voor een goed ander systeem en de meerprijs daar in steken voor de rest kan ik je enkel zeggen het is een top-auto, iedere dag kruip ik met heel veel plezier achter het stuur. En wat betreft wachttijd ik had hem op 8 weken was wel een Hatchback. Ook de DSG is een dikke aanrader, wat een plezier je kan heel rustig cruisen of je kan het beest uithangen :thumbsup: Nu ik dacht dat je van rond Aalst was hé ? Als je hem eens wil in het echt zien kom een weekend naar de zee en kan je hem in het echt zien.

Tuner111

Forumguru
Ik heb dezelfde uitgezonderd van het Canton-systeem en als ik de mensen met Canton hoor is het geen echte topper dus eventueel kijken voor een goed ander systeem en de meerprijs daar in steken voor de rest kan ik je enkel zeggen het is een top-auto, iedere dag kruip ik met heel veel plezier achter het stuur. En wat betreft wachttijd ik had hem op 8 weken was wel een Hatchback. Ook de DSG is een dikke aanrader, wat een plezier je kan heel rustig cruisen of je kan het beest uithangen :thumbsup: Nu ik dacht dat je van rond Aalst was hé ? Als je hem eens wil in het echt zien kom een weekend naar de zee en kan je hem in het echt zien.

thx peter :) ga idd het Canton systeem laten voor wat het is en een goede aftermaket systeem laten inbouwen :)

das is heel vriendelijk van je ! ik laat je zeker nog iets weten ! :)

philip

Forumguru
@Tuner111 ik heb bijna alle opties waar je over nadenkt en ben uit de buurt, dus als je er eens wilt komen naar zien stuur maar een pb en dan spreken we eens af.

Bovenaan Onderaan