In colonne naar de meeting op 29-09?

Kensel

Forumguru
Goeie vraag inderdaad..
Ik kom zelf uit regio Tiel en zal dus over de A15 gaan. Misschien kan ik dan al aansluiten in een colonne/zijn er punten om de colonne aan te vullen..
 

RefleCs

Forumguru
Ik rij vanaf Amersfoort: A28, A27, A15, A29 en daar afslag Numansdorp eraf. Dus ergens op die route kan ik of aanhaken of een punt verzinnen waar anderen aan kunnen haken. Bijvoorbeeld Benzinestation BP de Kroon net voorbij Utrecht op de A27? Of Texaco De Bout aan de A15?
 

djmshell

Senior Member
Wij rijden vanuit Zeeland: A58 tot Bergen op Zoom en dan binnendoor Steenbergen - Dinteloord (N259) om vervolgens de A29 op te draaien tot Numansdorp.
 

Rolle

Senior Member
@djmshell. Zo plannen wij ook te rijden vanuit België. Rond hoe laat denken jullie waar langs te komen zodat we eventueel kunnen aanpikken. We vertrekken rond 10u in Antwerpen en zijn (volgens google maps dan rond 10.30u ter hoogte van steenbergen.
 

djmshell

Senior Member
denk wij ook rond 10 uur vertrekken. zijn dan 10: 10 a 15 bij knooppunt Markiezaat zijn..... schat ik zo.....

We rijden eerst ff Langs de pomp ( De Meeuw bij Rilland Misschien bekend ?? ) om daar ff de tank vol te jassen met Diesel) en ik wil proberen daar tegen 10en te zijn.
en dan verder te rijden. Ben dan rond 10:45 bij Broersen

onze Auto kun je iig niet missen (GREEN)...... althans ik ben er in zeeland en omstreken nog geen een tegen gekomen.
 

Rolle

Senior Member
dan gaan we jullie net missen. We hebben met 2 afgesproken in Merksem aan de afrit om vandaaruit te vertrekken rond 10.00u. Dan is het nog een klein uurtje.
 

djmshell

Senior Member
We zien wel. Nogmaals onze auto is niet zo 1 2 3 te missen. daar er in deze contreien nauwelijks ( Lees GEEN) rally green fabias rijden.

Hangt er ook vanaf hoe druk het is bij de pomp.........

Dus wie weet. en anders zien we elkaar aldaar niewaar.....
 

Kensel

Forumguru
Ik ga ook via A15 (vanaf oprit Geldermalsen) en dan de A29.
Eventueel kan ik dus vanaf Geldermalsen (of tankstation na knooppunt Deil Q8 - Eigenblok) aanhaken.
Verder kunnen we dan bij Texaco de Bout (tankstation na knooppunt Gorinchem) weer wachten voor nieuwe aansluiters.

Mocht iemand interesse hebben dan zorg ik dat ik uiterlijk rond 10:00 bij Eigenblok ben (met zwarte O2)
 

Pendragon

Forumguru
Veel plezier allemaal alvast. Ik kan helaas niet, volgende keer weer en dan hopelijk ook in een andere auto....ik moet nog even goed met m'n dealer praten :)
 
Bovenaan Onderaan