In afwachting van mijn O2 :)

MadDog2K

Actief lid
Auto : Octavia Combi BE 2.0 TDI DSG DPF
Opties : Stream MP3 + MF Stuurwiel + Verw. voorstoelen + Privacy Glass + Silver roofrails

Besteld : week 31 - 2007

Geinformeerd of ESP er nog bij kon, maar helaas want de lease-maatschappij heeft de bevestiging gekregen dat de auto in week 37 gebouwd wordt.

Productie : week 37 - 2007
Aflevering : week 41/42 - 2007

Counting down... :cheer:
Iemand ervaring met een 2.0 TDI DSG zonder ESP ? Rijd dat nog veilig met de ASR, of is de ESP echt een must ?
 

MadDog2K

Actief lid
En hij is er sinds gisteren !

Wat rijd het toch lekker, die 2.0 TDI met DSG :)

Hij kwam helemaal uit Hoogeveen (dealer Broekhuis) naar mijn woonplaats.
Jammer genoeg wel gereden door iemand... maar goed, de teller stond op 185km en de beste man heeft niet harder dan 110 gereden.

Enige minpuntje is dat er bij de aflevering al een hondenrek in had moeten zitten, maar dat is helaas niet gebeurd terwijl de lease-maatschappij het wel door had gegeven aan de dealer. Nu zou de factuur toch naar m'n huis gaan, dus kan ik zo ergens anders terecht maar het kost wel weer tijd.
Dan maar met het inbouwen van carkit + pda mee.

Verder nog een eigenaardigheidje : gisteravond kreeg ik de achterruitenwisser + sproeier niet in beweging. Met geen mogelijkheid...
En vanochtend werkte deze als een tierelier. Dus of ik was aardig bezopen (en ik drink niet :>), of hij had er echt geen zin in ?!? :)

Maar al met al erg tevreden !

Stream radio-ontvangst kan beter, maar dat is hier op het forum allang bekend :)
Toch smoelt ie errug goed, en de CD/MP3 functionaliteit lijkt het super te doen :)
 

LenK

Forumguru
Hij kwam helemaal uit Hoogeveen (dealer Broekhuis) naar mijn woonplaats.
Jammer genoeg wel gereden door iemand... maar goed, de teller stond op 185km en de beste man heeft niet harder dan 110 gereden.
Beetje onzakelijk. Wat als ie onderweg in de prak was gereden?

Tis dat ik niet genoeg km rij en dus te hard gepakt wordt door de diesel wegenbelastingstraf en de diesel aankoopbelastingstraf, anders was de 2.0 TDI DSG mijn keuze.

Veel rijplezier.
 

MadDog2K

Actief lid
Bedankt :)

Mja 't is niet helemaal wat ik had verwacht dat ie gereden werd, maar het gebeurd volgens mij wel vaker ?

M'n collega's hebben ook weer een mooi verhaal.
Beide hebben een Candy White RS TDI hatchbak besteld.

Nu is er 1 hatchbak, en 1 combi besteld door de dealer...

De dealer gaat het verschil betalen tussen combi & hatchbak.
Gevolg : bijtelling van de combi blijft wel hoger.
Dus met wat moeite wilde de lease-maatschappij dat ook nog wel vergoeden (+/- 10,- korting op eigen bijdrage)...immers, zij krijgen een duurdere auto voor 'niets extra'.

Op zich netjes, maar dan rijdt hij nog in een auto die hij niet besteld heeft.
Dus verzoek is gedaan om daar ook in tegemoet te komen.

Ben benieuwd :>
 

GRoel

Lid
Hee wil eens een foto vna je nieuwe auto posten?? We krijgen er een die hetzelfde uitziet (zwart met zilveren roofrails) en ik kan er nergens foto's van vinden.

Alvast bedankt

GRoel
 

MadDog2K

Actief lid
Hee wil eens een foto vna je nieuwe auto posten?? We krijgen er een die hetzelfde uitziet (zwart met zilveren roofrails) en ik kan er nergens foto's van vinden.

Alvast bedankt

GRoel

Ga ik voor je doen, denk vanavond anders morgen :)
 

MadDog2K

Actief lid
Geweldig man alvast bedankt :D

GRoel

Heb m'n best gedaan, maar de camera + locatie/verkeer/weer werkte hier niet echt mee.

Morgen nog een goede poging wagen...

Bij 'Mijn auto' kan je wel al 2 pogingen vinden ... hopelijk heb je hier al iets aan, zeker aan de 2e wellicht.
 

GRoel

Lid
Bedankt voor de snelle foto's, ik krijg al een goed idee. Ik kijk al uit naar de goede foto's.

GRoel
 

LucasH

Nieuw lid
Bij 'Mijn auto' kan je wel al 2 pogingen vinden ... hopelijk heb je hier al iets aan, zeker aan de 2e wellicht.

Hi, ik kan je foto's niet vinden, ligt misschien aan mij.
[EDIT 17-10-2007 1538]
Heb ze al gevonden :)
[/EDIT]

Ik heb net een Skoda Octavia Combi 1.9TDI BE besteld. Echter zonder Zilveren Dakrails... was dit bij jou een optie of heb je ze achteraf door dealer laten spuiten ofzo?
Hoe ziet het eruit als je een MP3 cd erin hebt zitten? Kun je ook switchen tussen albums? Of plaatst ze de nummers achter elkaar ?

Gr.
 

redfoxert

Senior Member
Hi, ik kan je foto's niet vinden, ligt misschien aan mij.
[EDIT 17-10-2007 1538]
Heb ze al gevonden :)
[/EDIT]

Ik heb net een Skoda Octavia Combi 1.9TDI BE besteld. Echter zonder Zilveren Dakrails... was dit bij jou een optie of heb je ze achteraf door dealer laten spuiten ofzo?
Hoe ziet het eruit als je een MP3 cd erin hebt zitten? Kun je ook switchen tussen albums? Of plaatst ze de nummers achter elkaar ?

Gr.


Zilveren dakrails zijn een af-fabriek optie sinds een paar maanden, met de introductie van Model Year 2008.

Een mp3 cd bij de stream speelt de mp3's per folder (album) af. Je kan per album zoeken en binnen de albums per song. De mp3-info (ID3 tags) worden ook uitgelezen en je kan kiezen hoe je dat wilt weergeven. Veel mogelijkheden hiermee in ieder geval :) Ben zelf erg blij met de Stream radio, geen spijt van.
 

Tijg

Actief lid
En alle auto's besteld in september 2007 zijn MY '08?
Alle auto's gebouwd vanaf eind mei 2007 zijn modeljaar 08. Tenzij je een enorme winkeldochter hebt (wat ik me bij de Octavia moeilijk kan voorstellen) heb je een 08.
 
Bovenaan Onderaan