Imperial hoek covers

Fabber

Lid
Even een update.

Viavia een originele kunnen bestellen voor de schappelijke prijs van EUR32,50 incl BTW

Vraag je je toch af waar die prijsverschillen in zitten :unsure:

Ik lees dat een aantal van jullie die dingen vastlijmen. Wat gebruiken jullie hiervoor?
Ik heb geen behoefte deze dingen nogmaals te verliezen na een bezoek aan de wasstraat.
 
  • Leuk
Waarderingen: Frup

Tees

Donateur
Ik schat in dat dit ABS is, dus dan hechten de meeste lijmsoorten prima. Ik gebruik voor soortgelijke verlijmingen vaak een MS polymeer (zoals Bison Polymax), vult ruimtes goed op en is prima weersbestendig.

Was een bezoekje aan de sloop trouwens geen optie? Dan was je vast voor een tientje (of minder) klaar.
 

EdK

Forumguru
Even uit me hoofd naar een 8 jaar terug of meer !
Zitten 2 nokken aan die als ik goed had in 2 inbus bouten vielen en ik heb toen siliconen in de inbus gespoten en daarna de kap er op gedrukt.
Dan blijft hij na drogen van de kit ook daarop hangen.
Want die kap er normaal afhalen is een puzzel en gaat eigenlijk niet zo makkelijk , maar als hij op bepaalde manier word aangetikt met bv wasstraat borstel dan ligt hij er zo vanaf.
Maar je moet dus zeker niet met kit aan de buitenzijde gaan klooien, is in begin nog mooi misschien maar door weersinvloeden is het na enkele jaren een goor gezicht
 
  • Leuk
Waarderingen: Tees

EdK

Forumguru
Was een bezoekje aan de sloop trouwens geen optie?
Op zich geen rare opmerking, maar doordat die kap op andere wagen voor meerdere jaren heeft gezeten vervormt hij toch iets door de weersinvloeden en uiteindelijk past hij dan toch niet.
Heb 2 keer gehad dat hij in wasstraat eraf vloog , en dan weer met monteren merkte je gewoon dat het niet meer de pasvorm van nieuw had en dat je echt zat te klooien om hem goed erop te krijgen...
 

EdK

Forumguru
@Fabber ik heb de Yeti al een 5 jaar niet meer in bezit (terug naar Fab3combi)
Maar ik had degene die er bij mij steeds afkwam op bepaald moment dus met kit vastgezet en als ik wasstraat in ging dan gooide ik er nog voor zekerheid even een tape omheen ( elektratape ) in midden ofzo.
En na de wasbeurt verwijderde ik die dan tijdens stofzuigen etc...
 
Bovenaan Onderaan