Immobilizer

Hallo

is er iemand die mij kan zeggen waar ik de immobilizer kan vinden in mijn skoda octavia 1.9 tdi 2007 1z5 is het in mijn ecu of instrumenten paneel
vriendelijke groeten
wacko
 
en zal ik de clip kunnen gebruiken want ben geen expert in solderen hoor ik zou er geen meer over hebben chip lol
 

Rallye

Forumguru
Niet dat het erg is (als jij de tips maar begrijpt), maar ik zie berichten over het uitlezen van een immobilizer, solderen en allerlei zaken die je voor dit uitlezen kunt gebruiken. Ik denk dat het voor anderen handig zou kunnen zijn te vermelden wat je precies denkt te kunnen zien aan zo’n gesoldeerde immobilizer. Waar doe je dit voor? Wat wil je precies bereiken?
 

Timmer

Donateur
Zoek even op 'ch341a VAG immo' en er zal je veel duidelijk worden. Ik ga hier niet te ver in detail treden, ik weet niet in hoeverre dit toegestaan is op dit forum :pieker:

Je kan ook kijken op 'MHH auto' ofzo, die zijn nogal iets gerichter in het 'aanpassen' van zaken.
 

EdK

Forumguru
ik weet niet in hoeverre dit toegestaan is op dit forum :pieker:
Kom je vanzelf achter , maar gaat niet over illigale software dus moet gewoon kunnen dan.
Kijk aanpassen met VCDS zou dan ook illigaal zijn en word ook gewoon geaccepteerd hier, net als het kraken van chips voor de tuning...
 

EdK

Forumguru
Pffff lees nou eens het geheel en pik niet steeds 1 dingetje uit iemand zijn tekst en er dan een heel verhaal ombreien....
Maw ik ga er verder niet eens op in beste kerel.....:banghead:
:pardon:
 
Bovenaan Onderaan