Ik zie de nieuwe Fabia nergens !

Ligt het aan mij, maar ik zie de nieuwe Fabia nergens rondrijden. Ik zit best veel op de weg en woon nota bene in Leusden en zelfs daar zie ik hem nooit op de weg. Trouwens, bovenstaande geldt ook voor de Roomster dus ik ben bang dat het momenteel niet zo goed gaat met de verkopen bij Skoda. Jammer !

Frans
 

okocha

Nieuw lid
Ja inderdaad, dat was mij ook al opgevallen... hij is toch alweer een tijdje uit dacht ik. De Roomster heb ik wel af en toe al gezien (stuk of vijf denk ik), maar ook die is niet zo populair wellicht... Wie heeft er meer zicht op de verkoopcijfers?

Joost
 

LenK

Forumguru
Het duurt altijd een tijd voor dat je een nieuw modelletje ziet, zelfs bij auto's die veel meer verkopen dan Skoda.
(Ik heb op straat trouwens pas 2 Roomsters gezien)
Die link van Roel is oud.

En Autoweek is niet zo snel met publiceren. Bij de Bovag zijn ze veel sneller:
Hier zijn de cijfers van 2007. Ook juni staat er al bij. 311 Fabia's. Maar dat zijn "oude" en "nieuwe" samen, dus hoeveel F2's blijft de vraag.
 
de enige FII die ik heb 'levend' heb gezien tot nu toe, staat in de etalage van mijn dealer. wel een paar roomsters gespot (3).:cheer:
 

Hetzer

Forumguru
tot nu toe 1 fabia-2 gespot ,tegen 5 roomster (!!!), daar entegen zie ik de laatste tijd veel en veeeel meer fabia-1 Combi's
 

indiana

Nieuw lid
ik zie de nieuwe fabia nergens

Ligt het aan mij, maar ik zie de nieuwe Fabia nergens rondrijden. Ik zit best veel op de weg en woon nota bene in Leusden en zelfs daar zie ik hem nooit op de weg. Trouwens, bovenstaande geldt ook voor de Roomster dus ik ben bang dat het momenteel niet zo goed gaat met de verkopen bij Skoda. Jammer !

Frans

De reden dat je de nieuwe Skoda fabia nog niet gezien hebt is dat in de week rond week 29 de Skoda fabia,s gemaakt worden en dat ze pas in week 32 op straat zult zien want rond die tijd krijgen wij ook onze nieuwe fabia
nederland is een van eerste landen waar de fabia geleverd wordt
 

Vacaro

Senior Member
Toeval of niet, vandaag de eerste Fabia in het wild gezien, stond geparkeerd in Mariaburg(Ekeren/België) en had zo'n mooie orange kleur. Ik zou deze best wel als auto voor erbij willen hebben.
 

Hetzer

Forumguru
Vandaag langs mijn dealer geweest (Vepreda in Spijkenisse) voor een setje nieuwe automatten ,gelijk even gezellig gebabeld en daar wisten ze te vertellen dat de verkoop van de Fabia toch behoorlijk is er zijn ere bij hun al genoeg besteld, het duurt gewoon nog even dat ze uitgeleverd worden, ook voor de Roomster komen er nu steeds meer belangstellende,

Vepreda is trouwens dit jaar Skoda-dealer van het jaar 2006, en heeft nu al 300 Skoda's verkocht een behoorlijke prestatie , in vergelijking met bijvoorbeeld 2005 toen ze er in het hele jaar 275 op kenteken hebben gezet
 

Bijlagen

  • 1850_070425-SkodaAward-FC.gif
    1850_070425-SkodaAward-FC.gif
    15,7 KB · Weergaven: 10

Fabia

† In Memoriam
Ik kom daar vaak langs voor mijn werk maar ben er nog nooit binnen geweest. Is ook wel een beetje lastig omdat ik dan in een vrachtwagen rij. Maar hoop binnenkort toch eens binnen te kijken.
 

Octaviarijder

Actief lid
Ik zie zo heel af en toe een Roomster rijden, maar dan heb je het ook gelijk gehad. De F1 combi wordt hier volgens mij ook met tientallen tegelijk verkocht.
 

LeJo

Lid
Mijn vriendin heeft een F2 gekocht. Begin augustus mag ze hem gaan halen. Zo'n Tangerine Orange... Best wel leuk. Lijkt in deze kleur groter dan in al de rest vind ik. Echt wel een knap wagentje.
En een Roomster zie ik ook niet teveel rijden in het westen van Limburg (België)... Maar Skoda rijdt hier zowiezo al niet teveel omdat er in de directe omgeving geen dealer zit. Dus hier is het nog een beetje wachten geblazen tegen dat ik meer Skoda's op de baan zie.
 

Berry

Senior Member
Een keer in Utrecht een zilveren F2 zien rijden en in Leusden de Oranje van Pon
Roomsters zie ik steeds vaker ik zit ook de hele dag op de weg
 

Fabia

† In Memoriam
Dat heb ik ook. Ik zit als vrachtwagenchauffeur de hele dag op de weg en zie een hoop Skoda's rijden. En ook best vaak Roomsters.
 
vandaag (12 juil) gespot in Goes, op de Anthony Fokkerlaan om 14.30 uur: Skoda Fabia II in Tangerine Orange. Danste over rotondes. Maar ja, in deze kleur toch ook wel een beetje een vrouwenauto, of ligt dat aan het nieuwe model?: hoog en daardoor optisch smal.

_______________________________________________
Skoda, make your cars sexier
 
Bovenaan Onderaan