Ik wil mezelf graag even voorstellen ...

Goedendag,

Hierbij stel ik mezelf even voor als nieuwe deelnemer aan het Skoda forum.
Mijn naam is Rob, afgelopen augustus 2019 toegetreden tot het "leger van 60-ers". :cheers:
Zelfstandig ondernemer op het gebied van IT security- en privacy awareness.
Getrouwd met twee dochters van 29 en 27 die beide niet meer thuis wonen.

Wij vinden het heel leuk om met onze caravan erop uit te trekken. Afgelopen juni zijn we naar Luxemburg geweest en in september hebben we ook weer een heerlijke vakantie gehad in Frankrijk.
We zijn best actief, we fietsen veel en het afgelopen jaar ook voorzichtig begonnen met wandelen/hiking.
Ik loop wekelijks een rondje op de golfbaan met familie en/of met vrienden. Heerlijk ontspannen.
We maken een paar keer per jaar weekend-steden-tripjes in Nederland en realiseren ons dat ons land nog héél veel mooie plekjes heeft om te ontdekken!

Wat mijn auto-historie betreft: Na een paar lease-auto's (BMW 316 - Peugeot 604) van de bedrijven waar ik destijds voor werkte ben ik privé overgestapt op Volkswagen. Eerst een Vento TDI en daarna een Passat TDI. Beide fantastische auto's, ze hebben me nooit in de steek gelaten.

Sinds vorig jaar in het bezit van de Skoda Octavia. Hartstikke mooie auto. Lichtgrijs Metallic, DSG, 1.8 TSI motor en véél, héél veel opties. Een balzaal aan kofferruimte, ideaal voor de vakanties en voor het vervoer van de golfspullen natuurlijk. De Skoda rijdt als een zonnetje. Rustig, weinig geluid in het interieur, dus erg comfortabel. Motor is erg krachtig. Dat merken we natuurlijk heel goed als we met de caravan (1.300 kg) op stap gaan.

Kortom: het ziet ernaar uit dat we met deze auto nog veel kilometers gaan maken.

Met vriendelijke groet,
Rob
 
Bovenaan Onderaan