Ik mis haar, soms...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik mis haar soms, onze ouwe getrouwe Faab 1.4 MPI 'Comfort' hatchback uit 2000...

Echt SUPER-compleet was ze; d'r waren van die kleine stoelzakjes (voor een zaklampje, een 'life hammer'), ze had 'n een lade onder de bijrijderstoel, handige en veilige rode instapverlichting in de voorportieren en dan die prachtige twee-tonige claxon!!

De verkoper zei nog, vlak voordat ik 't contract tekende voor een nieuwe Faab Combi: "Ja, dat zit d'r allemaal weer op!"

Nou, mooi niet. Ja, ik heb gereclameerd en ja, het was een voormalig 'Alfa Romeo' verkoper die net begonnen was... Maar dat vind ik toch wel "flauw' allemaal. Niet dat ik niet tevreden ben! Deze is ook geweldig, maar ik voel wel wel een beetje genept...

Ken je dat ook?? /forum/images/graemlins/disc.gif /forum/images/graemlins/koffie.gif

Bijlagen

• 27396-Faab3.jpg
    27396-Faab3.jpg
    13,7 KB · Weergaven: 35

Frankie

Actief lid
Erg vervelend Pombal12, maar je kijkt toch zelf ook wel in de brochure voordat je een auto besteld !? ik heb dat avonden lang gedaan (moest wel vanwege beperkt lease-budget /forum/images/graemlins/smile.gif ) Was daaruit niet naar voren gekomen dat de nieuwe Fabia die features niet zou hebben !? Wel erg slordig van de verkoper ja, en dat ie van een ander merk komt is naar mijn mening geen excuus.

Frankie

Actief lid
Erg vervelend Pombal12, maar je kijkt toch zelf ook wel in de brochure voordat je een auto besteld !? ik heb dat avonden lang gedaan (moest wel vanwege beperkt lease-budget /forum/images/graemlins/smile.gif ) Was daaruit niet naar voren gekomen dat de nieuwe Fabia die features niet zou hebben !? Wel erg slordig van de verkoper ja, dat ie van een ander merk komt is naar mijn mening geen excuus.

Paulus57

Nieuw lid
Ja dat herken ik ook,nu net mijn 3e fabia gekocht,er zit ondanks de actiemodelen(Creation en Spririt)steeds minder op.Elk model die ik kocht verdwenen er weer een paar handige leuke opties.
Gelukkig is bij de Spirit weer de 2e klapsleutel terug,erg handig voor mijn vrouw.

Beker

Actief lid
Kom op frankie, zo beperkt is jouw leasebudget nou ook weer niet als ik naar de specificaties van jouw O2 kijk...

Hetzer

Forumguru
Komt het niet uit de lengte ,dan komt het wel uit de breedte , voor niets gaat de zon op , hoe je het wend of keert AllE actie modellen in Nederland en er buiten (Disney, Spirit, Tour de France, Equipe, Sportsline ) zijn over het algemeen de standaard START (Vlaanderen) of CLASSIC (Nederland) uitvoeringen opgeleukt met GOODIES, zeker wel aantrekkelijk maar je mist die "overbodige" maar de o, zo leuke hebbedingetjes die bijvoorbeeld de Elegance en L&K wel hebben.... je hebt aan die hebbedingetjes eigenlijk (auto gaat net zo goed open met een normale sleutel dan met een klapsleutel )maar die je toch gaat missen als je ze niet meer hebt!! /forum/images/graemlins/407.gif

Fabia

† In Memoriam
Toch zijn er ook wel degelijk dingen die ik niet mis op Equipe+, zoals dat irritante piepje bij de Elegance als je je sleutel er niet uit haalt, of als je je gordel niet omdoet. Zat me daar altijd wezenloos aan te ergeren, heb geen irritant piepje nodig, doe het sowieso de gordel altijd om. Dus nee ik geniet nu van de stilte in mijn Equipe+.

Hetzer

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Fabia</font><hr />

Dus nee ik geniet nu van de stilte in mijn Equipe+.

[/ QUOTE ]

dat heeft inderdaad ook zo zijn voordelen /forum/images/graemlins/471.gif

Ericpeeke

Actief lid
De duurdere uitvoeringen zijn tegenwoordig ook kaler uitgevoerd dan vroeger. Mijn Fabia Elegance uit 2001 had b.v. standaard: elektrische ramen achter, open dak, klein leerpakket, verwarmbare voorstoelen en luidsprekers achter. Allemaal dingen die tegenwoordig op de Fabia elegance optie zijn, samen voor meer dan 1200 euro /forum/images/graemlins/shocked.gif

Mark

Banned
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Michael</font><hr />

Komt het niet uit de lengte ,dan komt het wel uit de breedte , voor niets gaat de zon op , hoe je het wend of keert AllE actie modellen in Nederland en er buiten (Disney, Spirit, Tour de France, Equipe, Sportsline ) zijn over het algemeen de standaard START (Vlaanderen) of CLASSIC (Nederland) uitvoeringen opgeleukt met GOODIES, zeker wel aantrekkelijk maar je mist die "overbodige" maar de o, zo leuke hebbedingetjes die bijvoorbeeld de Elegance en L&amp;K wel hebben.... je hebt aan die hebbedingetjes eigenlijk (auto gaat net zo goed open met een normale sleutel dan met een klapsleutel )maar die je toch gaat missen als je ze niet meer hebt!! /forum/images/graemlins/407.gif

[/ QUOTE ]

De Disney on Ice is een afgeleide van het tussenmoddel (geloof ambiente), niet van de Start versie.
Trouwens met de standaard opties die bij een bepaalde serie horen durfd Skoda wel ééns gaan goochelen, is min of meer ook toegegeven door de dealer.

Hetzer

Forumguru
Ik had bij de aanschaf van mijn huidige auto trouwens het zelfde probleem, mijn vorige was een Comfort uit 2002, ik wilde eerst kijken voor een Ambiente ( Comfort bestond niet meer ) maar die miste toen alweer de c.v met afstandsbediening, en de verwarmde binnen spiegels ( zat wel op de Comfort) en omdat ik inmiddels toch niet meer zonder die opties kon en omdat ik er nu een airco op wilde (zat niet op de Comfort) kwam ik al automatisch uit bij de Elegance.

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Michael</font><hr />

en de verwarmde binnen spiegels

[/ QUOTE ]

Ik neem aan dat je BUITEN spiegels bedoelt! /forum/images/graemlins/yeah.gif

Jullie "klagen" over wat je wel en niet hebt maar ik heb op 10 maart een Spirit+ 1.9 tdi besteld maar tot op heden heb ik niets gehoord!! Da's pas afzien!!!

Mijn Combi Equipe Plus is op 11 april besteld. Volgens de dealer nu nog een levertijd van een krappe 4 weken. Dan zou die van jou, Copylex, nu toch wel zo'n beetje geleverd moeten worden!

Dan hoop ik dat het sneller gaat dan bij mij! Ik wacht dus al 9 weken terwijl mijn dealer uitging van max. 8 weken /forum/images/graemlins/623.gif

Michel

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Copylex</font><hr />

Dan hoop ik dat het sneller gaat dan bij mij! Ik wacht dus al 9 weken terwijl mijn dealer uitging van max. 8 weken /forum/images/graemlins/623.gif

[/ QUOTE ]

Dat valt nog alleszins mee. Ik zou 12 weken op mijn Fabia moeten wachten, maar het werden er toen uiteindelijk 15. Geloof me: als je hem dan eenmaal hebt, vergeet je het lange wachten al snel weer.

ik leef met je mee .... die van mij zou vandaag of maandag aankomen: maandag dus. dat betekent dat ie natuurlijk net niet klaar is voor volgend weekend ... afzien!!! /forum/images/graemlins/1884.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan