Ik heb mijn Yeti 1.4 TSI Ambition Brilliant Zilver

Sunraymajor

Nieuw lid
Ja hoor na (maar) twee maanden wachten heb ik vandaag mijn Yeti opgehaald. Ik had proef gereden met een 1.2 en moet zeggen dat reed al geweldig!! Ik heb toch de 1.4 besteld en dat rijdt echt super!!! Ik hoop dat ik er veel plezier aan ga beleven. Trouwens de eerste 130 km gereden en gebruik gemaakt van de schakelindicator, gaf een verbruik van 7.2 liter op 100 dat is heel niet slecht.:grin::grin::grin::grin:

Multi1100

Actief lid
Sunray, gefeliciteerd met je keus en je nieuwe Yeti! het wordt nog mooi met al die monsters op de weg
Als je het verbruik ook gaat bijhouden op spritmonitor.de kun je jouw verbruik mooi vergelijken met andere (1.4) Yeti's! Houd hem bij het inrijden wel "licht" rijdend..met de schakelindicator wil ie wel erg snel naar z'n 6e vind ik. (is ook ergens een draadje van op dit forum)

@Sunraymajor

Gefeliciteerd met je Yeti...heel veel rijplezier...

Jan
yeti 1.8 Briljant Silver / Ambition minus / Donkere ruiten / LM velgen 17inch / vaste Trekhaak /parrot mki 9200 carkit /sensoren

EdK

Forumguru
@Sunraymajor: hartelijk welkom hier en uiteraard ook met de Yeti ! de Skoda onder Skoda's.

en 1 op 13,9 zoals je schrijft, wel ik hoop dat je dit kan aanhouden maar ik denk dat het eind van je tank iets naar beneden afgesteld zal wezen.
Maar om het bij te houden is spiritmotor.de een mooie site hiervoor.
Maar spijt zal je echt niet gaan krijgen met deze wagen, die voortreffelijk rijdt en voortreffelijk is afgewerkt

kerdored

Nieuw lid
Ja hoor na (maar) twee maanden wachten heb ik vandaag mijn Yeti opgehaald. Ik had proef gereden met een 1.2 en moet zeggen dat reed al geweldig!! Ik heb toch de 1.4 besteld en dat rijdt echt super!!! Ik hoop dat ik er veel plezier aan ga beleven. Trouwens de eerste 130 km gereden en gebruik gemaakt van de schakelindicator, gaf een verbruik van 7.2 liter op 100 dat is heel niet slecht.:grin::grin::grin::grin:

Gefeiliciteerd Sunraymajor, met deze fijne auto.:super: Je zult inmiddels wel hele mooie kilometers hebben gemaakt denk ik..

Sunraymajor

Nieuw lid
Ik heb inmiddels bijn 9.000 kw gereden waarin 1 vakantie naar Engeland, de Yorkshire Dales. Voldoet aan alle verwachtingen, nog steeds ongeveer 6,5 liter per 100km.
Ook in de heuvels (stijgingspercentage soms 24%) trekt het 1.4 tje heerlijk.
De hond was mee en had ook lekker de ruimte.
De Yeti is mijn eerste Skoda (daarvoor Toyota) de kwaliteit is zeker niet minder dan van de Toyota en het rijden is veeeel lekkerder.:winkie::winkie::winkie::winkie:

Bovenaan Onderaan