Ik ben boos!

Na 12 dagen te hebben mogen genieten van mijn nieuwe Octavia is het dan toch gebeurd. Een of andere ^#%%@&$ heeft vanavond toen ik even met mijn gezin was winkelen het Skoda embleem van de achterklep 'vakkundig' verwijderd. /forum/images/graemlins/mad.gif

Het embleem is met een schroevedraaier of iets dergelijks verwijderd wat dus krassen in de lak heeft gegeven. Het embleem kan ik zo wel vervangen, de beschadiging moet dan ook nog worden gerepareerd. Kan ik dus weer voor naar de dealer, die ziet me al aankomen.

Waarom kunnen die k*tjong niet van andermans spullen afblijven? Dat ze maar gaan werken voor hun geld en andermans bezit met rust laten, zeker nu ik zo trots was op mijn eerste nieuwe auto. Hij durfde het vast niet aan om het embleem op de motorkap te verwijderen terwijl ik 120 reed....

Echt boos ben ik dus. Bij mijn vader zijn nieuwe auto gingen ze met de sleutel over de zijkant van de auto, van voor naar achteren. Ze zijn zeker jaloers op mensen met een nieuwe auto. Dat ze die mannekes van 21 jaar maar pakken die in een gloednieuwe Mercedes SLK rijden. Nee ze pakken liever mensen die hard voor hun geld moeten werken.
 

VEEJAY

Forumguru
Erg lullig, meteen afschieten die gasten!

Dat verhaal van Mercedes sterren jatten ken ik wel, maar Skoda?
 
Ze dachten zeker: hé een nieuwe auto die we nog niet kennen, zullen we het embleem ook maar eens van afjatten voor onze verzameling.

Hopelijk laten ze die van jou (en van alle anderen) met rust.
 

Exciter

Administrator
Zo zie je, hoe populair Skoda weer aan het worden is!!! /forum/images/graemlins/laugh.gif
 

Exciter

Administrator
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
http://skoda.burncreek.net/skoda/logo/

The most usual explanation of the elements making up the emblem are: The large circle symbolises global and flawless production, a globe, the world; The pinion or wing — technical progress, production range, worldwide sales; The arrow — advanced production methods, quality production; Small circle, or eye — precision production, technical awareness, vision.

[/ QUOTE ]


(Wist het zelf ook wel nog van school, was alleen moeilijk verwoorden)
 
Zeker weten. Het is dat ik morgen al om 9.00 op Schiphol moet zijn om klanten op te halen, anders was ik meteen naar de dealer gegaan.

Gelukkig zit het logo nog op de motorkap en het stuur...
 

Beker

Actief lid
Zonder jouw ervaring teniet te willen doen (ik zou ze ook slopen als ik de kans had) weet ik wel waar ik de voorkeur aan zou geven...(sleutel langs de zijkant of embleem)

En die mannetjes van 21 met een mercedes SLK heb je er toch niet mee als je de ster er af jat. Die was toch al niet van hen..... /forum/images/graemlins/wink.gif
 

VEEJAY

Forumguru
Net bij de delaer geweest, hij zeidat laatst ook eentje van een Fabia gestolen is. Hij zegt dat het gemiddeld 6 X per jaar gebeurd.
 
Dat valt gelukkig nog mee, maar het is uiteindelijk toch 6 keer teveel. En inderdaad liever een embleem eraf dan een grote kras in de lak, maar ze moeten gewoon met hun fikken van mijn auto afblijven.
 
Mijn huidige Octavia had al na "3" dagen prijs !
Iemand had er waarschijnlijk met een winkelkarretje tegengereden, en natuurlijk "vluchtmisdrijf" gepleegd!
Ik zet mijn auto meestal iets verder opzij, ik ga liever enkele meters te voet en dan rijden ze er nog tegen! En die eerste krassen doen pijn! Je bent dan zelf zo voorzichtig, maar als anderen zich er niks van aantrekken!
Bij het parkeren zie je dat soms ook, mensen die tegen een andere wagen rijden en het gewoon zelf niet weten of voelen!!
 
Vandaag bij de dealer geweest. Nieuw embleem kostte € 18,10 dus dat viel gelukkig nog wel mee. Beschadiging in ieder geval voor het zicht vanaf een kleine afstand bijgewerkt met een lakstift. Alles gedaan waar ik bij stond. En dat op zaterdagmiddag zonder afspraak. Niet veel werk, maar toch goede service.
 

higgy

Forumguru
Zag gisteren twee van die petjes (zal het NIET over hun nationaliteit hebben...) rijden in die duurste Golf, iets van R32 of zo?), poepienieuw. Kan het niet helpen dat ik me dan toch afvraag waarmee die betaald is...
 
Dat van die petjes dat wil ik ook niet weten hoor.. stelletje fuckers..

Met mijn eerste model MR2 de AW11 had ik het ook telkens.. Zo'n verzamelaar-ei die mijn embleem niet had o.d. Suckers!!

Greetzzzzz
 

Dutch4x4

Senior Member
Poe, erg lullig voor je, Arjan. Zit vandalisme niet in je verzekering of was het sowieso onder je eigen risico gebleven? Wel netjes opgelost door je dealer.

En voor de anderen die dit niet is overkomen wel een flinke opsteker: een Skoda heeft dus eindelijk ook status! /forum/images/graemlins/grin.gif
 
Ik heb de schade nog niet gemeld bij de lease maatschappij, maar voor die 18 Euro ga ik niet moeilijk doen en ik verwacht ook niet dat ze gaan zeggen dat de achterklep uitgebreid behandeld kan gaan worden. Ik heb er zo wel vrede mee.
 
Bovenaan Onderaan