Iemand ervaring met kachelradiateur vervangen?

jobgriffioen

Nieuw lid
Hi,

Mijn kachelradiateur is lek, en zal ik moeten vervangen. Weet iemand of ik daarbij kan van onder de motorkap, of dat ik daarvoor het hele dashboard moet verwijderen? Zag namelijk dat de kappen hiervan vanuit de motorkap bereikbaar zijn, maar weet dus niet of dit ook geldt voor de radiateur.
 

jobgriffioen

Nieuw lid
Nevermind, na het loshalen van de kap bleek het niet de radiateur te zijn maar de kachelweerstand, welke een stuk makkelijker te vervangen is. probleem opgelost!
 

PLoog

Nieuw lid
Hoi! Ben op zoek naar de locatie van de relais / kachelweerstand. Zit die onder de kap onder de motorkap?
 

jobgriffioen

Nieuw lid
Hi, als je voor de auto staat zit deze aan de linkerkant aan de onderkant van de luchtinlaat van de aanjager. Zitten aan de zijkant 2 clipjes die je moet indrukken, dan kun je hem er zo uittrekken
 

jobgriffioen

Nieuw lid
Dit is de weerstand, het relais durf ik niet te zeggen waar die zit. Het kabeltje daarvan zit in ieder geval aan de rechterkant, dus wie weet het relais ook
 

PLoog

Nieuw lid
Het kabeltje komt uit op de bovenkant hier. Als ik die er uit trekt doet de ventilatie niks meer. Is dat dan het relais?
 

Bijlagen

  • IMG_2040.JPG
    IMG_2040.JPG
    956,5 KB · Weergaven: 5

jobgriffioen

Nieuw lid
Dit is de stroomtoevoer van de aanjager, er zit ergens een staalkabeltje (zoals die van een handrem op een fiets) die verbonden is aan de 1234 schakelaar in je dashboard. Ik heb mn felicia niet meer, dus kan helaas geen foto voor je maken
 
Bovenaan Onderaan