Iemand die z'n (toekomstige) Citigo herkent?

EdK

Forumguru
Tsja 2 keer meer dan dat er SuperB's op kunnen lijkt me zo.
Maar ja is het voorraad modellen of werkelijk bestelde modellen........pon kan t vertellen
 

EdK

Forumguru
Weet je meteen hoeveel poetswerk de dealer nog heeft voor hij aan jou aflevert
 

Chatslet

Forumguru
Ik snap niet waarom er niet gewoon een zeil overheen gaat tijdens transport. Vooral zomer's zitting die dingen bij aflevering natuurlijk vol met platgeslagen vliegjes.
 

dirkkroneman

Forumguru
Tsja, bij zeilen is het de "gewoonte" om ze open te snijden zodat je kunt zien wat er achter zit.. Als je echt over hele exclusieve auto's praat dan gaan ze vaak in een zgn "kastentrailer" die is helemaal dicht, net als een koeltrailer.
 

Noord26

Forumguru
Ik snap niet waarom er niet gewoon een zeil overheen gaat tijdens transport. Vooral zomer's zitting die dingen bij aflevering natuurlijk vol met platgeslagen vliegjes.

Vliegen zijn niet zo erg. Heb zelf afgelopen zomer een splinternieuwe auto van een collega behandeld met Iron-X. Auto zag er overigens perfect gepoetst uit hoor tijdens aflevering. Maar daar schrokken wij beiden van hoe erg die vervuild was. Navraag bij de dealer bleek dat de auto's per trein binnen kwamen. En dat verklaarde de hoeveelheid ijzer (en aanverwante) aanslag op de auto; welke pas zichtbaar werd na behandeling met het goedje.
 
Bovenaan Onderaan