icelink met dance

tlpeter

Actief lid
Na de bestaande topics te hebben gelezen lijkt het er op dat het niet kan
Maar volgens een document moet het kunnen
Ik heb dus ook bij mijn dealer gevraagd of ze dit kunnen leveren


Skoda Roomster/Fabia II Radio Dance

IL40VG12, LET OP: verplaats de zwarte draad van positie 2 van de stekker naar positie 3 € 169,00

GW300VG12DK, LET OP: verplaats de zwarte draad van positie 2 van de stekker naar positie 3 € 229,00


GW400VG12DK, LET OP: verplaats de zwarte draad van positie 2 van de stekker naar positie 3 € 269,00
 

nomad

Senior Member
Na de bestaande topics te hebben gelezen lijkt het er op dat het niet kan
Maar volgens een document moet het kunnen
Ik heb dus ook bij mijn dealer gevraagd of ze dit kunnen leveren


Skoda Roomster/Fabia II Radio Dance

IL40VG12, LET OP: verplaats de zwarte draad van positie 2 van de stekker naar positie 3 € 169,00

GW300VG12DK, LET OP: verplaats de zwarte draad van positie 2 van de stekker naar positie 3 € 229,00


GW400VG12DK, LET OP: verplaats de zwarte draad van positie 2 van de stekker naar positie 3 € 269,00

Icelink kabel, gateway 300 en gateway 400. Kijk maar op dension.com wat het precies is. Volgens mij heb je genoeg aan de icelink kabel.
 

tlpeter

Actief lid
Was geen vraag maar een mededeling :D
Ik was aan het zoeken of het kon op het forum en heb niet echt een antwoord kunnen vinden
Het neigde naar dat het niet kon vandaar dit topic
Nu als men een topic wil openen of zoekt ziet dat het wel kan :D
 

Kirsten

Senior Member
Ik zou mijn oude geluidje wel weer terug willen in de Fabia, dat wil zeggen, de subwoofer weer terug in de kofferbak. Alleen weet ik niet of het kan met de radio Dance. Iemand een idee of ik nog extra dingetjes nodig heb qua kabels enzo?
 

Kirsten

Senior Member
Niet dat ik weet, zal straks eens bladeren. Hiervoor had ik een nieuwe Fiësta en daar werd ook niets vermeld, alleen was het wel een fluitje van een cent om het geluid in te bouwen. Heeft iemand anders dit toevallig al geprobeerd met dit type radio?
 

Fabia II Sport

Actief lid
Ik zou mijn oude geluidje wel weer terug willen in de Fabia, dat wil zeggen, de subwoofer weer terug in de kofferbak. Alleen weet ik niet of het kan met de radio Dance.

Ja ... dat kan.
Ik zelf heb ook een subwoofer in de Fabia en deze is aangesloten op de Dance.
De Pioneer subwoofer is een active subwoofer, ofwel deze is aangesloten over de achter speakers.
De voeding komt rechtstreeks van de accu af.
Moet zeggen als je een bekertje op het dak zet dan begint deze aardig te trillen als het volume op HEEL :680: HARD staat.
Maar dat staat hij bijna nooit, mij gaat het om het geluid en niet de kabaal.
Ik heb standaard 8 speakers in de Fabia zitten, dat was al aardig ... maar met de Sub heb je iets meer diepte.
 
Bovenaan Onderaan