Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Soms heb je het wel eens: in eerste instantie denk je "wat een gedrocht". Maar ik heb deze auto nou een paar keer in het echt gezien en ik begin hem steeds mooier (van lelijkheid?) te vinden.
Ik begrijp niet waarom -vooral Aziatische- automerken de belijning van wielkasten hoekig maken. Soms alleen door lak of kunststof, soms door het plaatwerk. Nog even en ze komen met vierkante wielen …
Zag trouwens vd week de nieuwe Transporter, maar dacht eerst dat een geupdate Transit was.
Het was dat hij voor de VW dealer stond én heel groot een sticker had met 'de nieuwe Transporter's, maar zelfs mijn vrouw begreep wat ik bedoelde (en dat gebeurt zelden)
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.