Hyundai i30N

leon-cupra

Forumguru
"Kan je vriendin er mee rijden"
:deuk::deuk:
Chance dat er enkel mannen je rijtesten lezen
:deuk::deuk:

Trouwens nog niet gedacht aan filmpjes te maken? In tekst kan je het geluid niet weergeven ;)
En tegenwoordig zijn filmpjes populairder dan geschreven tekst.
 

sitechris

Donateur
@leon-cupra film is idd beter, maar kost me teveel tijd. Het scripten, filmen en monteren is echt een monsterjob. Die tijd heb ik (helaas) niet. Dus vandaar het 'ouderwetse' geschreven woord.

 

sitechris

Donateur
Ik vind het een te grote stap om mijn baan op te zeggen en fulltime te gaan bloggen. Ik geef dan ook best wel een (stevig) salaris en leuke job op. De blog blijft voor mij een hobby. Een hele leuke hobby maar meer ook niet.
 

leon-cupra

Forumguru
De "grote" bloggers van vandaag zijn 10jaar geleden ook maar begonnen als hobby naast hun werk. De meeste zijn het ook maar fulltime beginnen bloggen toen ze er van konden leven.
 

Peterson

Actief lid
Die 30pk die je mist, valt er vast nog wel uit te toveren met wat software aanpassingen.

Leuke bak! Maar boven mijn budget helaas. Toch maar weer op marktplaats naar een Mazda 3 MPS zoeken
 

sitechris

Donateur
Goede vraag wat er na de BMW gaat komen (nog niet een issue at the moment). De Hyundai staat op het lijstje, maar de power is wel een dingetje. Als je eenmaal veel gewend bent, is een stapje terug altijd lastig.
 

sitechris

Donateur
Nee, te hoge zitpositie en motor levert minder vermogen in praktijk dan op papier (350 pk). Plus erg duur. Kanshebbers zijn tzt de nieuwe generatie Golf en Cupra (2019 op de markt) en mss een Megane RS Trophy, CIvic Type-R etc.
 
Bovenaan Onderaan