Hoort de radar zo hoog?

MarcoO2

Forumguru
Even voorstellen in het daarvoor bedoelde topic wordt wel gewaardeerd, en levert je mogelijk ook meer en snellere reacties op.

Los daarvan zou ik de foto direct in het topic plaatsen, de meesten klikken liever niet op willekeurige linkjes naar onbekende sites, en al helemaal niet als die link ook nog eens komt van een onbekend nieuw lid.
 

Rallye

Forumguru
Ik heb toch stiekem op je link geklikt. Op je foto zit volgens mij de radar netjes op zijn plek, al is de foto van erg dichtbij genomen. Zie ook mijn Skoda (https://www.skodaforum.nl/forum/i/gekocht-octavia-iii-rs-combi-race-blue.30663/page-9#post-926575 - niet een heel erg duidelijke foto overigens).

In modernere Skoda's zit de radar overigens nog hoger, namelijk achter de bovengrill.

P.S. foto's plaats je het best via de knop "bijlagen". Ze mogen niet te groot zijn - de foto's even naar iemand appen en de ge-appte versie gebruiken verkleint de foto's al.
 

Monteurtje

Forumguru
Zolang je geen storing hebt, Front assist niet beschikbaar bijvoorbeeld, kan je er vanuit gaan dat het allemaal in orde is.
 
Bedankt voor de reacties, sorry had het voorstellen gedeelte niet gezien. Zou ik dan ook even doen. Wou even een snel antwoord:D
 

Cordoba

Forumguru
Je had trouwens ook direct kunnen zien dat dit de normale plaats is bij een Fabia III: in de fotogalerij even "Fabia" uitklappen en "Fabia III" selecteren en je vindt tientallen foto's van Fabia's waar de radar duidelijk zichtbaar is (bij sommige foto's vooral van donker gekleurde Fabia's niet of bijna niet te zien in het donker, maar er zijn er genoeg waar je het wel kunt zien).
 
Maakte me meer zorgen dat de grill er iets er voor zat. Galerij was niet mijn eerste gedachte gang omdat ik dacht aan een vraag stellen en de site de nog niet echt kende:pieker:
 
Bovenaan Onderaan