Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Is er iemand met de Octavia hatchback 2024 facelift die de hoogte van de achterbak tot de hoedenplank zou willen opmeten? Ik wil graag weten of een bepaalde koelbox van 47 cm hoog erin past met hoedenplank geïnstalleerd.
De standaard kofferbakbodem van de Business Plus. Geen opties op dat gebied aangevinkt. Volgens mij kon dat bij de hatchback (buiten de dubbelzijdige mat via het simply clever family pakket) niet eens...
Volgens mij is dat geen enkel probleem. Zelfs niet met een verhoogde kofferbak vloer.
En zit bij de sedan de hoedenplank niet op dezelfde hoogte als de rolhoes in de station? Er zit volgens mij geen verschil in de achterbank wat hoogte betreft en daar sluit de hoedenplank/rolhoes op aan.
Daar vanuitgaande moet die 47cm echt geen probleem zijn.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.