Hoofdsteun Octavia IV

Drukkert

Senior Member
Wat ik mij afvraag, zitten er in mijn bestelde Octavia ook van die hoofdsteunen met die gedeeltes die je kunt uitklappen? Onderdeel van het slaappakket, maar ik zie dit nergens naar voren komen. Ook in de configuratie heb je de keus niet. Is dit standaard op elke Octavia, of hoe zit dat?

Ik heb de Business Edition Plus besteld.
 

JPs_OC2

Forumguru
Altijd leuk dit soort opties totdat je de brochure doorneemt. Blijkt niet in Nederland leverbaar....

1648391892637.png
 

jongetje

Forumguru
Dit is volgens mij maar een paar maanden leverbaar geweest in NL. Ik heb het namelijk wel nog kunnen nemen, heb besteld in september 2020. Een paar maanden later was dit al niet meer mogelijk. Heb daarom een zeldzame uitvoering in Nederland
 

Roronoa

Actief lid
Vreemd dat het in Belgie nog wel te selecteren is. Misschien kan je die grotere hoofdsteunen apart kopen.
1648413712255.png
 

michelangelo

Senior Member
Mijn duitse RS heeft ze ook. Incl slaapdeken, rolgordijnen en sunsetramen. daar heette dat niet Pack Sleep
 
Het slaap pakket is inderdaad per 2021-01 uit de optie lijst verwijderd door Pon. Had deze toen ook willen bestellen maart 2021 en was niet meer mogelijk. Nu sonniboys en losse beugels als oplossing…
 

Roronoa

Actief lid
Wat als er 1 stuk afbreekt dan zou je die toch gewoon kunnen kopen per stuk? Kan mij niet voorstellen dat je die hoofdsteunen niet per stuk kunt kopen. Zal wel aardig wat kosten voor wat het is, misschien dan toch die Ali opzetstukken (zien er wel goed uit op t eerste zicht).
 
D

Deleted member 20094

Ideaal! Ik heb soortgelijke besteld.
Afgelopen donderdag besteld, vanmorgen in de bus. Net op tijd voor de kids als we morgen op vakantie gaan.
Goede afwerking, makkelijk in te stellen en te monteren. Prijs/kwaliteit is goed.
 
Bovenaan Onderaan