Hoge pieptoon met bellen

Hoi allemaal,

Als ik met mijn iphone via de apple carplay (bedraad) bel hoort de andere kant steeds een luide pieptoon. Ik hoor deze hoge toon ook elke 10 seconden, niet heel hard maar wel hoog.

Het probleem is er alleen tijdens het bellen, verder is deze toon nooit te horen.

Iemand die dit bekend voorkomt?

Zou het een probleem met de phonebox kunnen zijn? Mijn iphone 13 geeft een melding bij het draadloos laden dat hij te heet wordt, vervolgens stopt het laden. Dit is een probleem wat zich in het begin niet voordeed. Ik heb heen idee of die piep toen ook begonnen is..

Is hier ook een oplossing voor? Lijkt niet aan de telefoon te liggen. Thuis wordt hij niet heet tijdens het draadloos laden…
Geen idee, heb zelf geen Iphone. Een kameraad heeft toevallig de allernieuwste Iphone voor 3 ribben uit zijn lijf gekocht en die werd te heet bij het kijken van een film op Netflix in de auto. Hoor er in mijn omgeving meer mensen over.

Japanese Power

Donateur
Same here op m'n 11. Qi-laden is leuk, maar niet als je diverse apps hebt draaien via ACP tijdens het rijden die veel energie vragen.
In mijn geval Spotify en Flitsmeister. En als de telefoon te heet wordt stoppen de apps ermee en mag hij eerst afkoelen.
Ik plug bij langere ritten gewoon de lightning kabel erin en leg hem bewust in het 2e vakje waar geen Qi-laadplateau zit.

Bovenaan Onderaan