Hoeveelste Roomster rijder ben ik op dit Forum ??

EdK

Forumguru
Eindelijk !!! Wat kan een dag nog lang duren als je om 16.00 uur pas je wagen kan ophalen !!
Maar eindelijk na 2 1/2 maand wachten dan toch zover en hij staat trots voor de deur te pronken !!
En de eerste kilometers waren een genot, alles klopt mbt bedieningsknoppen, verstelbaarheid stoelen en de afwerking is ook gewoon netjes ! Wel iets meer lawaai hoorbaar van de motor dan bij de Fabia maar ach waar heb je de radio anders voor ?? Zet een twee standjes harder en je hoort de motor ook niet meer !!
Speakers zijn op eerste gehoor gewoon goed van klank en wel uiteraard met mijn eigen Pioneer Radio / CD /MP3 speler !!
Nee ben op eerste indruk een tevreden koper !!

Foto's ?? Jahhhhh die komen ongetwijfeld indien belangstelling maar eerst even zelf genieten dit weekend en volgend weekend en het volgende ..........

mvg,

EdK

489.gif
 

EdK

Forumguru
Re: Hoeveelste Roomster rijder ben ik op dit Forum

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Okki</font><hr />

Gefeliciteerd
471.gif


[/ QUOTE ]

thanks
 

Boet

Actief lid
Re: Hoeveelste Roomster rijder ben ik op dit Forum

Waar blijven die foto's EDK?
wink.gif


Gefeliciteerd met het ruimtewonder wat Roomster heet!
 

EdK

Forumguru
Re: Hoeveelste Roomster rijder ben ik op dit Forum

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Boet</font><hr />

Waar blijven die foto's EDK?
wink.gif


Gefeliciteerd met het ruimtewonder wat Roomster heet!

[/ QUOTE ]

Foto's ?? Jahhhhh die komen ongetwijfeld indien belangstelling maar eerst even zelf genieten dit weekend en volgend weekend en het volgende ..........

Maar ik post ze echt de foto's wees niet ongerust !!
Maar geef me eerst even de tijd om zelf te genieten van men Roomster. Vanavond even wat van mijn woonpllats naar Almere gebracht en ik kwam gewoon tot rust , radio aan lekker goed geluid uit de speakers en de Maxidot tellers zijn ook rustgevend kwa uitstraling, Stoelen zitten bijna perfect ondanks me lengte van 1.96 mtr. Spijt ervan dat ik deze Roomster heb gekocht en volgens sommige uiteraard teveel ??? ECHT NIET !! kan een ieder deze wagen aanraden en tot heden van bekenden en vreemden op straat alleen maar positieve reacties gehad !!

489.gif
489.gif
489.gif
 

Mark

Banned
Re: Hoeveelste Roomster rijder ben ik op dit Forum

Proficiat, veel rijplezier er mee
cheer.gif
.
Ik denk dat je de 3de man bent hier die er nu ééntje in bezit heeft.
 

EdK

Forumguru
Re: Hoeveelste Roomster rijder ben ik op dit Forum

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Mark</font><hr />

Proficiat, veel rijplezier er mee
cheer.gif
.
Ik denk dat je de 3de man bent hier die er nu ééntje in bezit heeft.

[/ QUOTE ]

Dank U mark, had zelf het idee dat ik de vierde was, maar een ding is zeker U was hier op het forum de eerste en waarschijnlijk in Belgie ook de eerste die de Roomster bezat

mvg

EdK
 

Mark

Banned
Re: Hoeveelste Roomster rijder ben ik op dit Forum

Kom je ze nu al in Nederland regelmatig tegen op de weg?
Hier in Belgie heb ik de indruk dat ik de enigste ben die met een Roomster rondrijd.
Hb slechts nog maar één keer een andere Roomster gezien, was volgens de sticker achterop een lease, en ook bij de dealer staat er ééntje als vervang/testwagen.
Voor de rest staan er bij de dealer op het terein veel nieuwe Fabia's en Octavia's maar geen Roomsters.
De wagens die besteld zijn tijdends de lancerings dagen moeten nu toch al bij hun nieuwe baas staan?
 

Sant

Lid
Re: Hoeveelste Roomster rijder ben ik op dit Forum

Ik heb er nog geen maar wacht maar eens. Over ca 8 weken heb ik er ook een. Gisteren n.l een Roomster Style 1.6v Maxidot Tiptronic gekocht/besteld. Hij moet mijn (nog) huidige Scenic gaan vervangen.
Ik heb wel het gevoel dat ik een van de weinigen ben die van een ander merk naar Skoda kom overstappen. Klopt dit?
 

EdK

Forumguru
Re: Hoeveelste Roomster rijder ben ik op dit Forum

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Mark</font><hr />

Kom je ze nu al in Nederland regelmatig tegen op de weg?
Hier in Belgie heb ik de indruk dat ik de enigste ben die met een Roomster rondrijd.
Hb slechts nog maar één keer een andere Roomster gezien, was volgens de sticker achterop een lease, en ook bij de dealer staat er ééntje als vervang/testwagen.
Voor de rest staan er bij de dealer op het terein veel nieuwe Fabia's en Octavia's maar geen Roomsters.
De wagens die besteld zijn tijdends de lancerings dagen moeten nu toch al bij hun nieuwe baas staan?

[/ QUOTE ]

Ben er vanaf de intrductie in november 2006 tot heden 4 onderweg tegen gekomen !! Tja en de Fabia en Octavia beginnen net broodjes te worden want die kom ik dagelijks overal tegen !!
Maar hoef ook niet teveel Roomsters tegen te komen, want dan blijft t lekker appart
 

EdK

Forumguru
Re: Hoeveelste Roomster rijder ben ik op dit Forum

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Sant</font><hr />


Ik heb wel het gevoel dat ik een van de weinigen ben die van een ander merk naar Skoda kom overstappen. Klopt dit?

[/ QUOTE ]

Wel voor mij klopt dit niet !! Ik ben 2 jaar geleden overgestapt van Peugeot 206 naar de Fabia Combi en nu dus naar de Roomster. Zakelijk rijdt ik VW Transporter , VW LT af en toe ( de 8 mtr versie ) en vaak Citroen Jumpy. Maar mocht ik de keus krijgen dan mogen ze de Roomster Van importeren voor me vanuit Duitsland !!
 

Vacaro

Senior Member
Re: Hoeveelste Roomster rijder ben ik op dit Forum

Voor mij klopt dit ook niet, Ik rij sinds mijn 20jaar met Ford en ben vorig jaar (18jaar later)overgestapt naar een SKODA O2 4x4. En ben nog altijd heel tevreden met de overstap.
 
Re: Hoeveelste Roomster rijder ben ik op dit Forum

aan Mark; prijs je gelukkig dat je ze nog niet aan elke straathoek ziet staan! toen ik in '98 met mijn -toen nog zeldzame- candy-witte O1 slx op de parkings stond, kwam men telkens weer af en sprak men me geïnteresseerd erop aan...

in alle geval, ik heb mijn Roomster op het autosalon besteld en hij zou worden geleverd eind Maart... kan het al niet afwachten!
En gezien de mensen hier in België nogal "klassiek" aangelegd zijn, zal het hier in het begin wel niet zo'n vaart lopen met de toch wel wat extravagante Roomster... vind ik helemaal niet erg! verschil moet zijn!
winkie.gif


473.gif
groeten
 
Re: Hoeveelste Roomster rijder ben ik op dit Forum

Gefeliciteerd met de Roomster!
Mooi om te horen dat ie goed bevalt
smile.gif

Ikzelf moet nog een kleine 26 uur wachten
laugh.gif
 

EdK

Forumguru
Re: Hoeveelste Roomster rijder ben ik op dit Forum

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Martijn85</font><hr />

Gefeliciteerd met de Roomster!
Mooi om te horen dat ie goed bevalt
smile.gif

Ikzelf moet nog een kleine 26 uur wachten
laugh.gif


[/ QUOTE ]

Dank je wel en bevalt hij jou ook na er een weekend mee gereden te hebben ??
 

EdK

Forumguru
Re: Hoeveelste Roomster rijder ben ik op dit Forum

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Vroomstar</font><hr />

gelukkige! welke motor? stuur op tijd wat pics door hé
473.gif


[/ QUOTE ]

Ik dank je dat je me als een gelukkige ziet !!
De motor is de benzine uitvoering 1.4
Foto's gaan er komen maar zoals eerder vermeld, even geduld wil eerst zelf nog genieten !! Maar komen zeker !!!
 
Re: Hoeveelste Roomster rijder ben ik op dit Forum

</font><blockquote><font class="small">Citaat: EdK</font><hr />

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Martijn85</font><hr />

Gefeliciteerd met de Roomster!
Mooi om te horen dat ie goed bevalt
smile.gif

Ikzelf moet nog een kleine 26 uur wachten
laugh.gif


[/ QUOTE ]

Dank je wel en bevalt hij jou ook na er een weekend mee gereden te hebben ??

[/ QUOTE ]
Hij bevalt me nog steeds perfect! Ook heel leuk om in het donker op donkere weggetjes te zien hoe de bochtenverlichting zijn werk doet
smile.gif

Morgen weer flink wat kilometers erbij zetten
cool.gif
 
Bovenaan Onderaan